Hienon näyttelijän muistoa kunnioittaen.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Hienon näyttelijän muistoa kunnioittaen.
Kuuraketti 1979 (muistaakseni). Teki vaikutuksen, kun pääsi ensimmäistä "aikuisten" elokuvaa Oulun Adamsiin katsomaan. Bondien kulta-aikaa.
Vanhemmat oli hiukan naiveja ja nykypäivän ajatusmallissa asennevammaisia naisten hakkaamisineen, uudet taas melko synkkiä ja muuten väkivaltaisia, vaikkakin komeita teoksia. Toivon pikaista hänen Bondiensa uusintakierrosta, taas kerran, vaan hyvästä syystä. Ehdottomasti paras Bondeista.
Vaikka ei rintakarvoillaan röyhistellyt, mutta se pilke ja se hieno brittiläinen herrasmies huumorin ryydittämä sanailu... Taidankin lähiaikoina katsoa sen "Erittäin salainen"-filmin. Sir oli hieno ja elegantti persoona. Parhaimmillaan kuitenkin noissa Pyhimys-sarjoissa, mikä nosti hänet kuuluisuuteen.
Minulle se ainoa oikea "Pyhimys" ja "Bond, James Bond".
Off-Topic:Kuuraketti 1979 (muistaakseni). Teki vaikutuksen, kun pääsi ensimmäistä "aikuisten" elokuvaa Oulun Adamsiin katsomaan. Bondien kulta-aikaa. Tuo 'naivi' voipi olla hyvä ilmaisu. Katselin kerran hetken aikaa 'Kuurakettia', joka oli dubattu kiinaksi. Kun juonta ei tuntenut, elokuvasta ei saanut mitään käsitystä siitä, mitä tapahtui. Uudemmat sitten lienee sitä ylenaikaista koheltamista. Minulle se ainoa oikea "Pyhimys" ja "Bond, James Bond".Samoin minulle ! Suuri kunnioitus ja hattu päästä ! Agentti jossa oli tyyliä. Keveät mullat hyvälle näyttelijälle.
https://www.youtube.com/watch?v=KJBQ66jy3Us Sivuja: [1] Siirry ylös
|