Joku sanomalehti valmiiksi, mihin käärii sen koko ...kan kun se sieltä irtoaa
Ikävää hommaa auringonpaisteella kyllä.
|
Joku sanomalehti valmiiksi, mihin käärii sen koko ...kan kun se sieltä irtoaa Ikävää hommaa auringonpaisteella kyllä. , aukasu raetta tai putkimiestä peliin. Myös ilmalla voi puhaltaa viemärin auki jos uskoo ja luulee että avausaineet putkiston rikkoo (mitä ne ei tee) Tuommonen on näppärä ja edullinen investointi apuvälineeksi niin matkakulkimen muuhunkin kausisiivoukseen kuin just tällaisiin tukoksiin sekä myös kosteuden imuroimiseen jos tulee jotain vuotoja korjaustöitä ym. https://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014011303/Products/10093007 Ei pidä tehdä helposta hommasta ylivoimaisen vaikeeta Jos sinne on kuivunut tuppo hiuksia, niin ei se kovin helpolla 'sula'. Mekaanisesti kun saisi tukkeeseen ensin reiän, niin sitten voisi käyttää vaikka mitä kikkaa.... Toi märkäimuri voisi olla ihan hyvä ajatus. Sopisi tosiaan muuhunkin käyttöön. On tässä ollut muuta puuhaa pihalla, niin en ole joutanut autolla kyykkimään aiemmin, mutta pitää käydä nyt vähän kuivaamassa sitä kaivoa ja laittamassa vähän lisää "putkaria" tonne kaivoon. Noitten rassien (nippusidettä tosiaan kokeillut) kanssa tuntuu olevan se huono puoli, ettei tahdo se putken pää löytyä. Tökkii koko ajan kiinni johonkin. Liekö siellä välissä vielä tosiaan jotain rakenteita.
Tökkii koko ajan kiinni johonkin. Liekö siellä välissä vielä tosiaan jotain rakenteita. Jos siellä on hajulukko, niin kuin veikkaan, ja se on samaa mallia, mitä minä olen aukonut keittiöissä, niin tuskin sinne saa minkäänlaista rassia menemään. Rakenne on sellainen. Oletkos koittanut tarjota sille kumisuudelmaa...? Oisko joskus ollut talkkarin pusu Jos sinne on kuivunut tuppo hiuksia, niin ei se kovin helpolla 'sula'. Kyllä sulaa ja helposti. Aineen huono puoli on että käsittelyssä pitää olla varovainen, kumihanskat kädessä ja mielellään kasvomaski roiskeiden varalta. Kannattaa kokeilla itse eikä huudella mutuja. Kiitokset vinkeistä! Kannattaa kokeilla itse eikä huudella mutuja. Kylläpäs sitä voi helpolla tökkästä, ei taida kirjoittaminen ollakaan taitolaji.... ![]() Näyttäisi siltä että ongelma on saatu korjattua. Nyt kattaisi huuhdella kuumalla vedellä loppukin törky pois. Ylläpitoon suosittelisin edelleen sitä Thetfordin vihreää ainetta, olikohan luokkaa 7-8 euroa pullo. Se kannattaa jättää säiliön pohjalle joksikin aikaa veden kanssa, puhdistuu sekin. Vähän tyhmä kysymys, mutta mitäs eroa noilla Aqua Kem Green ja Blue oikein on, muuta kuin väri? Vai onko mitään?
Ne on siis vessanesteitä, sininen on tehokas ja vihreän pitäisi olla ympäristöystävällin en. Taas tuo suosittelemani aine (väri on kirkkaamman vihreä) on tarkoitettu viemärijärjestelmän ja harmaavesisäiliön puhtaana ja hajuttomana pitämiseen. |