Ajankohta syyskuulle varmaan, kun monilla saattaa olla kalenteri elokuussa jo täynnä.
Ajankohta syyskuulle varmaan, kun monilla saattaa olla kalenteri elokuussa jo täynnä.
|
Hietasaari sopii hyvin. syyskuussa.
![]() Hietasaari on SFC-alue. Ottavatko ei-jäseniä? Yleensä eivät ota. Huomioitava asia paikkaa valitessa. juu Viinikanniemi saa täältä 10 bojoo ja päivät jos voin toivoa ois ...23-25.9 tai mieluusti ja paremppikin ois 14.10-16.10 .. mitenkä se Viinikanniemi mahtaa olla enään näin myöhään auki .. ? no täs meitin passelit viikonloput .. ei tiettykään 100% .. kun tuost ukkelin tööist ei kukkaa tierä milloinkaan mittää ... Paikka on avoinna ympäri vuoden. Ehdotitko tuota päivää tarkoituksella, kun mulla on synttäri niihin aikoihin! ![]() Paikka on avoinna ympäri vuoden. Ehdotitko tuota päivää tarkoituksella, kun mulla on synttäri niihin aikoihin! jebouuuuuuuuuu ... sillon sit DORO cocnakit ja kermakakkut vaan kehiin .. ja vietetään oikke perusteeliset synttärit ![]() jebouuuuuuuuuu ... sillon sit DORO cocnakit ja kermakakkut vaan kehiin .. ja vietetään oikke perusteeliset synttärit Mä arvasin, että sulla oli pieni taka-ajatus siinä mukana. ![]() Hietasaari on SFC-alue. Ottavatko ei-jäseniä? Sivukommenttina ja ehdotuksena, SFC Maisansalo hyväksyy ei SFC jäsenetkin ja on keskisuomessa (vähän Tampereelta pohjoiseen) ![]() Sivukommenttina ja ehdotuksena, SFC Maisansalo hyväksyy ei SFC jäsenetkin ja on keskisuomessa (vähän Tampereelta pohjoiseen)Alkaa mennä jo turhan kauas viikonloppureissuks i. Alkaa mennä jo turhan kauas viikonloppureissuks i. Ei mene. Tuollaisia matkojahan sitä täällä syrjemmässä ajetaan harva se viikonloppu. ![]() väh. 300 km / siivu, se on normaalia kun ei asu pääkaupunkiseudulla . Edit: 361 km olisi tuonne, Lahden messuille hiukka enemmän....ja sinne mennään ainakin lähes sata varmana. ![]() |