Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Asunto-osan pääsulakkeen vaihto

<< < (6/7) > >>

K.E.V:
Eihän tuon korjaus ole kummoinen, tuo kortin alapuolelta olevasta padista tarpeeksi paksun johtimen missä abiko-uros päässä.
tällöin pääsee eroon tuosta liittimestä mikä muovikuoren suojaamana. Siitä paha poistaa oksidoituminen.

SFC52815:
Toistaiseksi voi laittaa pisteen tälle keskustelulle.
Tänään lähetän postissa tuon muuntajan vaunuliikkeeseen, joka toimittaa sen korjattavaksi Romlabille.

Kommentoin sitten kun saan muuntajan takaisin.

TERO

mjo33400:
Noi liittimet kun ottaa irti ja upottaa sitruunahappuliuoks een hetkeksi niin puhdistuu. Ongelma ei ole itse laturissa vaan niissä johtoliittimissä, mitkä pitää vaihtaa laadukkaampiin. Ei ole paha korjattava.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: SFC52815 - 26.04.2017     kello on 10:23 ---Toistaiseksi voi laittaa pisteen tälle keskustelulle.
Tänään lähetän postissa tuon muuntajan vaunuliikkeeseen, joka toimittaa sen korjattavaksi Romlabille.

Kommentoin sitten kun saan muuntajan takaisin.

TERO

--- Lainaus päättyy ---
Näinkö tämä kääntyikin, vaunuliike maksaa takuuna?
Korjauksistahan kokemuksin oli mjo kertonut..

Itse palaisin takaisin sinne alkujuurille - 30..50A virtaako tuo piirilevyn folio kestää..
Oliko autossa invertteriä, ja sitä käytetty ajonaikana esim. as.osan ilmastoinnin pyöritykseen? Vaikka inv. olisikin suoraan hupiakkuun kytketty, voi noiden liittimien läpi (ja piirilevyn) kulkea odottamattoman suuria virtoja - silloin kun "mehu" alkaa loppumaan hupiakulta, uupuva otetaan auton laturilta..

SFC52815:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 26.04.2017     kello on 11:22 ---Näinkö tämä kääntyikin, vaunuliike maksaa takuuna?
Korjauksistahan kokemuksin oli mjo kertonut..

Itse palaisin takaisin sinne alkujuurille - 30..50A virtaako tuo piirilevyn folio kestää..
Oliko autossa invertteriä, ja sitä käytetty ajonaikana esim. as.osan ilmastoinnin pyöritykseen? Vaikka inv. olisikin suoraan hupiakkuun kytketty, voi noiden liittimien läpi (ja piirilevyn) kulkea odottamattoman suuria virtoja - silloin kun "mehu" alkaa loppumaan hupiakulta, uupuva otetaan auton laturilta..

--- Lainaus päättyy ---

Tottakai takuuna, tämä oli jo sovittukin autoa hakiessa. Aloin vaan itse tutkimaan kun ei malttanut odottaa. Aikataulut vähän tiukat.

TERO

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View