Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 2.03.2019 kello on 09:23 ---Ei ne huutoa hyväksy jos ei ole reilusti yli markkinahinnan, nykyhuutokaupat on ihan täyttä paskaa.
--- Lainaus päättyy ---
En nyt usko että on yhdenkään yrittäjän edun mukaista myydä -50% käyvästä.
Sitä ei tee oikeastaan enää edes ulosottovirasto. Aikoinaan kyllä Thumb
El Maco:
Jos huutokaupassa on pohjahinta, olisi reilua, että se on näkyvillä tai ainakin selviää huutajille, kun se on ylitetty. Kuka viitsii kauempaa lähteä katsomaan mitään, kun ei ole mitään takeita, saako sitä ostettua järkihinnalla. Ja ajoneuvoissa järkihinta on jotain muuta kuin nettiauton vastaavien pyynnit..
Itse oon ostanu huutokaupat. Comin kautta auton, konkurssihuutokaupa sta. Oli lähistöllä niiin pääsin katsomaan ja tutkimaan laitteen. Samalla siitä selvisi positiivisia seikkoja, jotka ei ilmoituksessa näkyneet.
Raksaus:
Täysin samaa mieltä. Ja keskustelussa myyjän kanssa selvisi hänen näkemyksensä auton "arvosta". Kertoi auton olevan "kahdenkymmenenviide n tonnin" auto. Sen verran minulla on toki muistia että halvemmalla tuota on kaupitellut nettikaravaanissa pitkään. Mutta tämä näkemys yhdistettynä siihen että nämä on nykyään juuri näitä kauppoja nämä nettihuutokaupat että, en olisi yllättynyt jos auto jäisi myymättä tälläkin kertaa. Jos olisi isomman vaivan päässä niin en kävisi katsomassa. Nyt voisin käydä vaikken olisi tarjoamassakaan.
K.E.V:
Eikös noita "Artoja" ole täälläkin, kysele yv:llä hintataso taikka katso netticaravanista , mobile.de :stä jne. Ei ne varmaan ehjänä ole -50% nettihuudossa ::)
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 2.03.2019 kello on 13:46 ---Täysin samaa mieltä. Ja keskustelussa myyjän kanssa selvisi hänen näkemyksensä auton "arvosta". Kertoi auton olevan "kahdenkymmenenviide n tonnin" auto. Sen verran minulla on toki muistia että halvemmalla tuota on kaupitellut nettikaravaanissa pitkään. Mutta tämä näkemys yhdistettynä siihen että nämä on nykyään juuri näitä kauppoja nämä nettihuutokaupat että, en olisi yllättynyt jos auto jäisi myymättä tälläkin kertaa. Jos olisi isomman vaivan päässä niin en kävisi katsomassa. Nyt voisin käydä vaikken olisi tarjoamassakaan.
--- Lainaus päättyy ---
Näyttää että 26900 on ollut viimeksi hinta Nettikaravaanissa.J a myyty lukee ilmoituksessa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta