Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.

<< < (8/13) > >>

Raksaus:
No onnistuihan yhteys. Myyjä oli kuulemma Virossa. Ihan asiallisen oloinen puhelimessa ja sovittiin että huomenna käyn katsomassa. Kertoi ettei mitään mainittavaa vikaa autossa ole.

88k5:
^
Joo, ei noiden surkeiden kuvien perusteella virheet näy. Ehdottomasti syynättävä paikanpäällä.

Minä yrittäisin, jos ostamassa olisin, ostaa suoraan myyjältä - ei siis huutokauppaehdoin (perävalotakuu). Vikoja kannattaa erikseen kysyä mitä tiedossa, ja sitten ettiä lisää paikanpäällä. Myyjä jos heittäytyy "emmä tiijä" -linjalle, varovaisuutta - eri asia jos vakuuttelee, että niitä ei ole..

Raksaus:
Kysyin onko mitään mainittavaa vikaa. Kertoi että ei ole ja että on heillä ollut kolme vuotta omassa käytössä. Eli pitäisi olla aitosta enemmän tietoa kuin normiautokaupassa. toki pitääkö kaikki paikkansa on aina eri asia.

Nettikaravaanissa olen nähnyt tämän jo pidemmän aikaa myynnissä.

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus -  2.03.2019     kello on 09:44 ---No onnistuihan yhteys. Myyjä oli kuulemma Virossa. Ihan asiallisen oloinen puhelimessa ja sovittiin että huomenna käyn katsomassa. Kertoi ettei mitään mainittavaa vikaa autossa ole.

--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa Googlettaa tuo myyjä ettei sitten tule yllätyksiä.
Itse jos olen ostamassa jotain kulkuneuvoa teen aina niin että Trafilta haen ajoneuvon omistajahistorian ja soitan viimeistä edelliselle omistajalle.
Joskus tuosta on ollut paljonkin hyötyä.

Raksaus:
Tuon ketjun luin missä tuosta Alerasista oli juttua. Tosin siinä ketjussahan haukuttiin lähes kaikki Hyvinkään autokaupat.

Ihan pari kuukautta vanhan jutun luin myös missä kyseinen kauppa oli myynyt jollekin osamaksulla ja makdut myöhässä niin olivat ottaneet hallinnan pois jne. Hieman toki lähdekritiikkiä kannattaa käyttää toisenkin osapuolen juttujen suodattamisessa.

Osamaksulla en ollut tätä harkinnut ostavani. Joten kunhan tuote olisi mitä luvataan ja luovarin saa kuten pitäisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View