Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauto huutokaupasta-tai ehkä ei.

<< < (10/13) > >>

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate -  2.03.2019     kello on 15:05 ---Näyttää että 26900 on ollut viimeksi hinta Nettikaravaanissa.J a myyty lukee ilmoituksessa.

--- Lainaus päättyy ---

Huomasin kyllä että lukee myyty. Mutta kysyin onko auto sama joka on ollut niillä liikkeen edessä tien varressa ja myynnissä aiemmin niin sanoi että sama auto on. Ja jos en väärin muista niin sama oli tuossa ilmoituksessa ihan yhteyshenkilön nimikin.

Eli ei ole mennyt kaupaksi vaikka nettikaravaani niin kertoikin.

88k5:
Eli https://www.nettikaravaani.com/arto/690g/1491161

Ilmoittaja itse on valinnut poiston syyksi "sain myytyä", muitakin tarjolla syyksi listassa..

Raksaus:
Itse en ole myyjä niin hänen ilmoituksistaan en tiedä. Kuitenkin mitä itse kertoi minulle puhelimessa tänään oli kun kysyin, niin on ollut myynnissä nettikaravaanissa ja firman edessä kadulla parkissa kuten arvelin. Ollut kuulemma heillä kolme vuotta "omassa käytössä". Nyt on sisällä tallissa säilössä.

Puhelimessa ihan mukavan oloinen mies ja kertoi avoimen oloisesti. Netistä lukien saa hieman eti kuvan.

Raksaus:
Sovittiin että yhden aikaan tulisi näyttämään autoa. Nyt kun soitin varmistellaksrni aikataulua niin pitääkin lähteä heittämään jotain kaveria jonnekin.

Ehkä joskus neljän maissa. Vrikkaan että olisi ainakin oikeudessa vahvoilla jos huutaisi näkemättä vaikka lukee mitä huutokaupat.com sivuilla kun myyjä keksii kaikkea muuta tekemistä kuin auton esittelyä ja aikaa tutustua laitteeseenkin on vajaa viikko.

Edim Helsinki Caravanistahan olisi kyllä tullut esittelemään autoa viikonloppuna mielellään vaikka liike oli kiinni. En vain itse viitsinyt vaivata kun tiesin olevani enemmän renkaidenpotkimisli njalla kuin oikeasti ostamassa.

Raksaus:
Kävin katsomassa. Asetin kattohinnaksi 15 kiloa mitä olisin tuosta tarjonnut. Yli meni. Tuskin paljoa. Varmaan arvokkaampi jollekin. Pari asiaa kuitenkin vaivasi sen verran että päätin keskittyä muihin.

Ehkä kaupat tuli ehkä ei. Sitä minä en tiedä paitsi jos tulee uudestaan myyntiin samalla myyjällä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View