Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Trafin maksut

<< < (6/11) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.04.2017     kello on 14:36 ---Missähän tuo trafin minimimaksu 10€ näkyy? Mulle on aina tullut lasku, jossa on vuosi eteenpäin vähennettynä jo siltä ajalta maksetuilla maksuilla.

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa tulla ainakin omistajan vaihdoksissa, jos pois liikennekäytöstä ennenstään

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: mobileman -  8.04.2017     kello on 13:51 ---Henkilöautoista en muista mutta asuntoautosta tuli eilen lasku, ni näkkyy lukevan, että perusveron osuus 1,732e/päivä ja käyttövoimaveron osuus 0,45e/päivä eli yht. Rapeat 2,182e/ päivä  >:D

Eli jos auto seisoo pihassa yli 3vrk käyttämättä niin kannattas ottaa pois liikenteestä (6e liikenteestä poisto)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Ja vakuutuksista lisää.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.04.2017     kello on 14:36 ---Missähän tuo trafin minimimaksu 10€ näkyy? Muistaakseni  mulle on aina tullut lasku, jossa on vuosi eteenpäin vähennettynä jo siltä ajalta maksetuilla maksuilla.

--- Lainaus päättyy ---
Siellä laskulla seisoo, että "Veroa maksuunpannaan vähintään 10 euroa" - takapuolella seisoo. Jos kokeilet katkaista 3. päivästä, niin etkö hän kympin laskuu saa..

Liikennekäytöstä tulee lasku (ikäänkuin liikennekäyttö jatkuisi hamaan tappiinsa, toki sen eräisenä kun olet sopinut) ja uusilasku lähtee lähtee kun otat pois liikenteestä, eikö?
Jokainen liikennekäytöjakso aloittaa uuden verokauden. Ei auta onko sisässä palautuksia, veloitus on kymppi minimissää..

sipu:
Minä en vois seisottaa Citigoa päivääkään
kun se on, joka päivä käytössä

mutta, kun oli as.auto niin se joutui  seisontaan
muistelen vain, että kyllä siihenkin tuli kuluja
ainakin silloin, kun otti käytöön ...oliskos ollut 10 e ?

Tarvasjoki:
Se on 10 jos otat käyttöön ja vaikka saman tien pois

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View