Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Trafin maksut
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 8.04.2017 kello on 16:40 ---Se on 10 jos otat käyttöön ja vaikka saman tien pois
--- Lainaus päättyy ---
Juu, totta koska liikennekäyttö alkaa jo historiasta klo 00:00 vaikka olisit tehnyt sen vasta klo 23:00. Ja sama poistossa, poistovuorokauden loppuun klo 23:59 asti saa ajaa, eli vasta seur. vrk:sta poisto oikeasti alkaa..
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 8.04.2017 kello on 16:40 ---Se on 10 jos otat käyttöön ja vaikka saman tien pois
--- Lainaus päättyy ---
Siis veroja...
Itse toimenpide maksaa sen lisäksi 6€
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 8.04.2017 kello on 17:30 ---Siis veroja...
Itse toimenpide maksaa sen lisäksi 6€
--- Lainaus päättyy ---
Niin, et oliko poisto sen 6 e ja käyttöön otto 10 e ?
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 8.04.2017 kello on 18:05 ---Niin, et oliko poisto sen 6 e ja käyttöön otto 10 e ?
--- Lainaus päättyy ---
Käyttöönottoon lipsahti ykkönen eteen, se kun on ilmainen 8)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 8.04.2017 kello on 16:57 ---Juu, totta koska liikennekäyttö alkaa jo historiasta klo 00:00 vaikka olisit tehnyt sen vasta klo 23:00. Ja sama poistossa, poistovuorokauden loppuun klo 23:59 asti saa ajaa, eli alkaa vasta seur. vrk:sta poisto oikeasti alkaa..
--- Lainaus päättyy ---
Tää on just tätä...
Mulla kun on vaihturiauto, niin toiselle pitää poisto tehdä ennen puolta yötä ja toinen ottaa sitten käyttöön vasta puolen yön jälkeen.
Ja se kympin vero on vaikea kiertää. Verottaja ei sitä hyvitä, vaan sisällä olevat maksut pysyvät erillään. Yleensä ne maksetut maksut on siirretty toisen auton rasitteeksi, elikä niputettu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta