Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Trafin maksut

<< < (5/11) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: mobileman -  8.04.2017     kello on 13:51 ---Henkilöautoista en muista mutta asuntoautosta tuli eilen lasku, ni näkkyy lukevan, että perusveron osuus 1,732e/päivä ja käyttövoimaveron osuus 0,45e/päivä eli yht. Rapeat 2,182e/ päivä  >:D

Eli jos auto seisoo pihassa yli 3vrk käyttämättä niin kannattas ottaa pois liikenteestä (6e liikenteestä poisto)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Jos tarkkoja ollaan, niin Trafi perii veroa vähintää 10€ (siis minimi maksu), oli sun autos liikennekäytössä 1-4 (4.583) pv. Tokihan vakuutus menee tarkalleen päivien mukaan, mutta veroistahan tässä ketjussa oli kyse  ;D

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis -  8.04.2017     kello on 13:55 ---Nuin olen tehnytki. Millonkahan Trafi huomaa, että Suomessa on Kenkävero. Kohta varmaan tulee kenkäverokin.

--- Lainaus päättyy ---
Trafi ei keksi mitään. Demokraattisesti valittu eduskunta on maksut määrännyt.

Tarvasjoki:
Höpöauto kannattaa pitää 5 vrk käytössä niin saa 10 täyteen niin et maksa ylimääräistä valtiolle niin oon tehny jos on esim vain viikonloppu matka , muuten ajelen kauppa kasilla kun käyn asioilla.

seppoko:
Missähän tuo trafin minimimaksu 10€ näkyy? Muistaakseni  mulle on aina tullut lasku, jossa on vuosi eteenpäin vähennettynä jo siltä ajalta maksetuilla maksuilla.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis -  8.04.2017     kello on 13:55 ---Nuin olen tehnytki. Millonkahan Trafi huomaa, että Suomessa on Kenkävero. Kohta varmaan tulee kenkäverokin.

--- Lainaus päättyy ---

Kenkävero. Se on Mikkelissä.  :D  Ja maksanee veroa, tosin ei trafille

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View