Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Matkakulkimen vahaus.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 4.04.2017 kello on 10:40 ---Poistaako tuo pahasti syöpyneet läiskät maali pinnoilta vaiko vain suht tuoreet jämät..?
--- Lainaus päättyy ---
Nyt keväällä peseskelin moottorpyörää uudestaan kun joku oli hutasemalla viruttanut se syksyllä.
Jos lika on syövyttänyt jäljen maaliin niin ei kait sellasta PESUAINETTA olekkaan jolla se syöpymä katoaa siitä pois.
Tai tiejä sitten vaikka olisikin ::)
Camper:
Testivoittajaksi osoittautunut sonax tuotteet ja näitä tuotteita näkyy olevan monissa caravan kaupoissakin. http://www.motonet.fi/fi/tuote/6500053/Sonax-Xtreme-TM-092016-Vahatestivoittajapakkaus
Camper:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 4.04.2017 kello on 10:50 ---Jos lika on syövyttänyt jäljen maaliin niin ei kait sellasta PESUAINETTA olekkaan jolla se syöpymä katoaa siitä pois.
Tai tiejä sitten vaikka olisikin ::)
--- Lainaus päättyy ---
Joo ei varmaankaan ole. Ajattelin jotta onko jotain liottavaa vaikutusta pahempiin kohteisiin.
Weicco:
Tuota Sonaxsin vahaa on ollut käytössä joku vuosi sitten, ja taitaapa olla vieläkin purkissa aika paljon jäljellä. Se on sellaiselle hyvä joka tykkää usein vahata autoa, ei kovin pitkäikäinen joten jäi käyttämättä.
Osta vaan sitä autoglymin tavaraa se maksaa hiukan enemmän mutta siinä on hinta laatusuhde hyvä.
Kun sitä työstää niin sen pitää antaa kuivua kunnolla, helpottaa huomattavan paljon loppukiillotusta.
MarkoA:
Minä olen myös Glymin punaista käyttänyt. Ja viime kesänä Korrekin TFC:n levitin päälle. Glymiä käytin laiskana vain enää likaisimpiin paikkoihin. TFC ja vastaavat nopeuttaa touhua aivan valtavasti, mutta pohjan tulee olle hyväkuntoinen ja puhdas. Muuten tuolla pinnoitteella ei ole paljon virkaa.
Vetoautoissakin olen käyttänyt Korrekin tuotteita kun niitä saa marketeista eikä ne maksa paljoa.
Oikein jo odottaa, että saan vaunun taas kotiin ja pääsee pientä detailing-hommaa tekemään. Muutamat listat yms vaatii huomiota.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta