Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Matkakulkimen vahaus.
Camper:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.04.2017 kello on 23:14 ---Mulla ongelmana on vuosien takaiset, konepellin maaliin syöpyneet ampiaisten tai isompien osumaläiskät. Millään käsimenetelmällä ne ei irtoa, myllyttää en ole kokeillut kun ei ole konetta. Hiova vahakaan ei auta, eikä oikein uskalla käyttääkään kun maalipinnan laatu ei kovin hyvältä vaikuta.
--- Lainaus päättyy ---
Myllytys taitaa olla ainut keino syöpyneisiin osumiin.
Tuollainen kiillotuskone aikast hyvä,kun varovasti pienillä kierroksilla ajaa.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/789467/Kiillotuskone-1400-W-0-3200-rpm
Useamman veneen tuollaisella kiillottanut hempelin vahoja käyttäen.
Ihme sienellä lähtee aika hyvin suht tuoreet itikoiden jämät nokalta,eikä tarvitse mitään puhdistus aineita. Pitää vaan käyttää usein vaikka aina välillä matkan varrella.
Weicco:
Mulla on aina suihkepullossa mukana pesuainetta joka lihottaa hyönteisen jäämät. Suihkussa vaan ja mikrokuituliinalla perään. Ei tarvi huuhtelua.
Autoglymin punaista myös käyttänyt. Todennut sen hintaluokassaan parhaaksi, niin kestävyyden kuin työstönkin osalta.
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 4.04.2017 kello on 06:49 ---Autoglymin punaista myös käyttänyt. Todennut sen hintaluokassaan parhaaksi, niin kestävyyden kuin työstönkin osalta.
--- Lainaus päättyy ---
Mä olen todennut saman. Punainen on ollut kyllä paras ja helpoin tähän asti kokeilemistani.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.04.2017 kello on 23:14 ---Mulla ongelmana on vuosien takaiset, konepellin maaliin syöpyneet ampiaisten tai isompien osumaläiskät. Millään käsimenetelmällä ne ei irtoa, myllyttää en ole kokeillut kun ei ole konetta. Hiova vahakaan ei auta, eikä oikein uskalla käyttääkään kun maalipinnan laatu ei kovin hyvältä vaikuta.
--- Lainaus päättyy ---
Maailman toiseksi paras itikoidenliotusaine ja muunkin lian irroittaja .
Huom :tämän aineen pitää antaa vaikuttaa muutaman minuutin niin johan lähtee
Camper:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 4.04.2017 kello on 08:36 ---Maailman toiseksi paras itikoidenliotusaine ja muunkin lian irroittaja .
Huom :tämän aineen pitää antaa vaikuttaa muutaman minuutin niin johan lähtee
--- Lainaus päättyy ---
Poistaako tuo pahasti syöpyneet läiskät maali pinnoilta vaiko vain suht tuoreet jämät..?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta