Selventävästi sanottuna kolmen yksikön korkuinen turhake.

|
Selventävästi sanottuna kolmen yksikön korkuinen turhake. ![]() ![]() Jos se näytön koko vaivaa, niin miten olisi ihan vain tavallinen tabletti siihen kännykän tilalle? Tabletti on tietty se vaihtoehto, mutta kun markkinoile on tullut noita Android-laitteita, niin se olisi yksi härpäke vähemmän kojelaudalla... ![]() Tabletti on tietty se vaihtoehto, mutta kun markkinoile on tullut noita Android-laitteita, niin se olisi yksi härpäke vähemmän kojelaudalla... Vaan se kiinteäkin laite joko tarttee sen oman sim-korttinsa tai sitten pitää kännykästä jaella nettiyhteyttä tms. sähläämistä - ja kuitenkin se laite on ja pysyy siellä autossa. Tabletti taasen irtoaa siitä telineestä helposti muuhunkin käyttöön ja näin sille sen sim-kortille tulee muutakin käyttöä nopsasti Tosin pikkasen huono tässä olen kaiketi itse sanomaan, sillä itselläni on ihan puhtaasti autokäyttöön pyhitetty kännykkä (Samsung Galaxy Xcover 3) käyttiksen kojelaudalla, jossa on sitten navari, nettiradiosoitin, OBD-lukija, kojelautakamera, kameratolppavarotin ... ja kyllä, myös se oma sim-korttinsa ja siten kulujakin per kk vaikka käyttöä ei ihan hirveästi tässä päivittäisessä nurkkapyörityksessä tuolle datayhteydelle juuri olekaan ![]() ![]() Aikalisän aika ja pitää nukkua muutaman yön yli. Jos se tästä valkenisi tulevan viikonlopun reissun jälkeen, onko tarvetta ja minkälaiselle laitteelle...Kiitos kommenteista ! Yhtenä vaihtoehtona voisi olla tälläinen.Löytyy myös saksan varasto jottei kiinasta asti tarvitse ostaa.Tuossa bavarian soitinketjussa (win ce 6) oli lopussa tuo halpa-antero.. Onko kokemuksia tai kuultu juttuja (tosisellaisia) näistä Androidilla varustetuista radionkorvikkeista autoon? Siis sellaisista, jotka ovat itse asiassa autoradion näköisiä Android-tabletteja tjsp.Virosta myös aika toimivia laitteita. Vastaavat hyvin sp;llä jos jotain haluaa kysyä. Katsoppa täältä esim. 1 Din anroid soitin Aikapaljon luvattu tuo kantavuus, 150m. http://www.dx.com/fi/p/av-interface-wireless-wi-fi-car-backup-camera-realtime-video-transmitter-for-iphone-android-413241#.Wn2IhaTktGo Myös ongelmia ilmeisesti sähkön kanssa kun muuntajan kanssa toimii ongelmitta mutta kun sähkön ryöstää rekkarivaloilta sammuilee ja toimii miten sattuu. Onko jollakin kokemusta noista lähettimistä, lähinnä kiinnostaa kantaako vaunun takapäästä auton keulalle signaali. Tuossa esimerkki, kamera jo löytyykin omasta takaa. Vastaavanlainen lähetin mulla toimii 773cm pitkässä vaunussa moitteetta. Tais olla tämmönen https://m.ebay.com/itm/Car-Wifi-Camera-903W-Wifi-Transmitter-Car-Rearview-backup-camera-AV-Q9/253394848267?hash=item3aff828a0b:g:XncAAOSwUKxYmuID ![]() ![]() ![]() Jos jollakin pyörii nurkissa tuollainen niin voisin poistaa testiin.Tänään tilasin juuri tuon mitä sä linkkasit tuolla Anroid auto keskustelussa. Humoristikin kehui laitetta toimivaksi. Eipä tuo paljon kustantanutkaan 28e. Ei korkeelta putoa jos ei hyvä Tohon kylkeen 2 Din anroid multimedialaite Virosta! ![]() |