Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Muutto asuntovaunuun tai autoon

<< < (60/100) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  7.09.2013     kello on 17:56 ---aika ihme vuokralainen pitäs löytyy ett se pärjäis meikäläisen mökkirähjässä..

--- Lainaus päättyy ---

Pidätkö itseäsi ainutlaatuisena?  ::)   :laugh:

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  7.09.2013     kello on 19:31 ---Pidätkö itseäsi ainutlaatuisena?  ::)   :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, mutta tiedän ett vastaavia on useita, mutta ei yhtään samanlaista kuin minä. eli oon ainut laatuinen ja sen suurin osa mut tavanneista tietää...

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  7.09.2013     kello on 19:31 ---Pidätkö itseäsi ainutlaatuisena?  ::)   :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Jokainen meistä on ainutlaatuinen.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  7.09.2013     kello on 19:47 ---Kyllä, mutta tiedän ett vastaavia on useita, mutta ei yhtään samanlaista kuin minä. eli oon ainut laatuinen ja sen suurin osa mut tavanneista tietää...

--- Lainaus päättyy ---
    Rolli  puhuu asiaa.. Thumb

Jgahpir:
Kyllä, täällä sitä majaillaan ihan tyytyväisinä. Neljä vuotta ja vaunun ostoon otettu laina tulee täyteen kohtsilleen.
Tuohon ed keskusteluun viitaten, sanoisin että jos valita saisi, asuisin mieluummin osinkotuloilla merenrantahuvilassa, niinku eräät ;D
Mutta kun näin pitää pärjätä, vaunuasuminen täyttää nippanappa immeisen perustarpeet. Enemmän taitaa olla kyse, mitä arvostaa. Minulle on tärkeä tämä luonto ja ympäristö ja hyväksyn siihen liittyvän pitemmän työmatkan. Ja tietysti kumppanin pitää olla samoilla linjoilla. Mutta kokeillahan tämmöstä voi näissä piireissä aika helposti, eihän siinä mitään voi hävitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View