Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Muutto asuntovaunuun tai autoon

<< < (59/100) > >>

matson1:
Tervehys vaunussa sekä autossa ajujat, syksy alkaa saapua tosin ilmat senkun näyttää lämpenevän....mukav a kesä alkaa olla takana ja vuosi autossa on jo tullut täyteen ja mukavaahan tämä ainakin vielä on.
Mites siellä gaphir, teebasso sekä muut jakselee....terveis iä täältäpäin ja hyvää syksyä. Thumb

teebasso:
Kiitos kysymästä ! Mikäs täällä. Aina vain paranee. Juuri tinasin Primuksen mustaa boxsia kun ei pumppu pyörinyt sähkökäytöllä. Nyt pelittää. Ei väliä vaikka kylmenisi ilmat. Hienot on kelit vielä.
Terkkuja vaan Teille !

Rölli:
Jos mull ei ois rasitteena äitin omistamaa omakotitaloa, ja sitä kottaraista joka asustaa mun luona.. mä olisin varmaan kokovuotinen asukki autoss ja vaunuss.. vaunu ois jossain mieluisalla paikalla ja autoll työreissut asuen niinku nytkin, heinäkuun lopuss tas tien pääl, lukuunottamatta yhtä yönseutuu kotoon ku palautin sen kottaraisen pesäänsä..

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  7.09.2013     kello on 17:47 ---Jos mull ei ois rasitteena äitin omistamaa omakotitaloa, ja sitä kottaraista joka asustaa mun luona.. mä olisin varmaan kokovuotinen asukki autoss ja vaunuss.. vaunu ois jossain mieluisalla paikalla ja autoll työreissut asuen niinku nytkin, heinäkuun lopuss tas tien pääl, lukuunottamatta yhtä yönseutuu kotoon ku palautin sen kottaraisen pesäänsä..

--- Lainaus päättyy ---
Kottarainen kainaloon,ja talo vaikka aluksi vuokralle,siitä se lähtee ;) :D

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  7.09.2013     kello on 17:51 ---Kottarainen kainaloon,ja talo vaikka aluksi vuokralle,siitä se lähtee ;) :D

--- Lainaus päättyy ---
aika ihme vuokralainen pitäs löytyy ett se pärjäis meikäläisen mökkirähjässä..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View