Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
joo o:
Hallitus suosii tai jopa ohjaa kansalaisia harkitsemaan asuntovaunuasumista ::)
http://yle.fi/uutiset/al_vanhan_talon_omistajille_kymppien_lisalasku_kiinteistoveroista/6850296
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 26.09.2013 kello on 12:28 ---Hallitus suosii tai jopa ohjaa kansalaisia harkitsemaan asuntovaunuasumista ::)
http://yle.fi/uutiset/al_vanhan_talon_omistajille_kymppien_lisalasku_kiinteistoveroista/6850296
--- Lainaus päättyy ---
Ja mitä tekevät Suomalaiset jatkuvien korotusten vuoksi...ei mitään.. >:D
Täälläkin muutama heppu kirjoitusten perusteella maksaa ilolla kaiken maailman veronkorotukset, eivät edes välitä siitä minne vero€urot syydetään, tai sitten, ei ole kykyä ajatella.
Cowboy:
Mulla on käynyt mielessä sellanen ajatus että myis kaiken pois ja muuttais a-autoon asumaan.
Kesällä asuis a-autossa suomessa 6kk ja menis aina kesätöihin
ja nauttis suomen kesästä.
Talven asuin a-autossa espanjassa ja nauttis siellä lämmöstä, mutta ei töihin.
Työ uraan mulla olis liian monta vuotta vielä edessä, josta tääkin idea lähti että ei tarttis eläkeikään asti tehdä töitä.
Haapaniemen Paroni:
Ne vero eurot menee köyhille eu maille ja me otetaan lisävelkaa,että kaikki näyttää hyvälle,ja lisäksi täältähän pääsee pois.. Nauttimaan muihin eu maihin jota suomi rahottaa ;) Helppoa ja yksin kertasta :D
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: Cowboy - 26.09.2013 kello on 16:19 ---Mulla on käynyt mielessä sellanen ajatus että myis kaiken pois ja muuttais a-autoon asumaan.
Kesällä asuis a-autossa suomessa 6kk ja menis aina kesätöihin
ja nauttis suomen kesästä.
Talven asuin a-autossa espanjassa ja nauttis siellä lämmöstä, mutta ei töihin.
Työ uraan mulla olis liian monta vuotta vielä edessä, josta tääkin idea lähti että ei tarttis eläkeikään asti tehdä töitä.
--- Lainaus päättyy ---
Infossa esiintyi nimim Vaunuerakko joka tainnut kymmenkunta vuotta elellä vaunussa tahi asautossa. Hän elelee juuri tollaisella vuodenkierrolla. En ole koskaan tavannut, mutta viesteistä päätellen tyytyväinen mies.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta