Johan se punertuu hieman tuosta taivaanrannan auringon punerruksesta. Siis ei tarvitse. 

|
Johan se punertuu hieman tuosta taivaanrannan auringon punerruksesta. Siis ei tarvitse.
![]()
Ei tarvi olla huolissaan, jos pojanpoikasi kertoi, nenäsi punertavan. Olisin sinuna enemmän huolissaan siitä, että sää tuntuu kylmältä.
Vanhin veljenpoikani sanoi aikoinaan mummilleen eli äidilleni (silloin noin 54 v.): "Et sää mummi nyt niin vanha ole, mutta lihava".
Pitäiskös mun olla huolissaan
![]() ![]() ![]() kun nuorisolta kyselin, että mitä tanssipaikkoja turus on niin lapset luettelivat kauheesti nimiä joista minulla ei ole minkään moista mielikuvaa missä edes sijaitsevat kun niin usein noi nimet vaihtuu ja paikatkin moisille ravintoloille ![]() noh vanhin mumminkulta siinä sitten kertoi, että ois siellä yksi missä on orkkakin ja siihen mä sit innostuneena kyselemään et minkä laista mussaa siellä soitetaan jne hän sitten luetteli pändejä ja katsoi minua toven sanoi, sitten ..niin mut sä oot sinne varmaankin liian vanha ![]() Ja paikkahan olis Venus ..en ole koskaan käynyt mutta parikertaa ohi kulkenut eikä silloin tainut kyseinen paikka...ollut vielä auki kun ei kukaan oven rivassa roikkunut ![]() Kyllä minä hämmästyin kun minähän olen vasta 30 v...tai ainakin muistelen niin olevani ja mieleltäni nippa nappa 20 v ![]()
Sipu, ee muuta kun räppiä kuuntelemaan. Ja sen tahdissa voi vielä vähän hytkyäkkin. ![]() Sipu, ee muuta kun räppiä kuuntelemaan. Ja sen tahdissa voi vielä vähän hytkyäkkin. joo ei se musiikkilaji minuu haittaa ja sitä voi hytkytellä vaikka missä tahdissa kunhan, joku tahti löytyy ![]() Jou sipu, mutta siitä pitää olla huolissaan, että saundit soivat niin saakelin kovaa, että kuulosuojaimet tulisi olla matkassa.
Pitäisiköhän olla huolissaan kun vanhin poika päätti vaihtaa alaa ja lähteekin teit isäin astumaan? Ei auttanut vaikka kuin kielsin.
Kyllä diskoon voi mennä sujuvasti jos on kuulolaitteet.
Jättää ne vain kotiin. Kun pojanpoikani, 7 v, kertoi minulle nenäni olevan aavistuksen punertavan Ei tarvitse olla ![]() http://www.iltalehti.fi/terveys/201703172200087175_tr.shtml Pitäiskös mun olla huolissaan www.tanssi.net Juottolat ei oo mitään tanssipaikkoja. Muutaman tunnin tänään olin nuorimman lapsenlapsen kanssa. Lapsi kutsuu minua mummoksi, pitääkö olla huolissaan?
Hiukan helpottaa se, että sama lapsi kutsuu sällin anoppia papaksi.
Muutaman tunnin tänään olin nuorimman lapsenlapsen kanssa. Lapsi kutsuu minua mummoksi, pitääkö olla huolissaan? Vae että mummoksi. ![]() Tänään Enni 3v. Kysyi multa: onko sulla vaari vauva mahassa? Pitäisiköhän siitä olla jo tosi huolissaan. Taidan mennä intersporttiin ostamaan itselleni kunnon lenkkarit ja aloitta uuden elämän.
|