Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Crossipyörän kuljetus takatallissa, takatallin ja oven koko

<< < (2/6) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  2.03.2017     kello on 14:30 ---Peräkärry paras vaihtoehto. Ei haise polttoaine ja kulkee kaikki tarpeellinen mukana hyvässä järjestyksessä.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on yksi parhaimpia jos ei paras tapa. Täällä eräs kirjoittaja on kertonut matkastaan jolla mukana oli mönkkäri peräkärryssä. Kertokoon itse kokemuksistaan.

Toinen vaihtoehto voisi olla poikittainen prätkäteline takana. Pyörä on ulkotilassa ja nopeasti lastattavissa. Lyhyt peräylitys on eduksi tässä tapauksessa. Näitä näkee silloin tällöin saksassa myytävissä.

Mitä muita kriteerejä ja kuinka isolla kokoonpanolla aloittaja aikoo reissata?

velnum:
Tällainen moottoripyöräteline myytävänä, sakemanni tekemään nimenomaan moottoripyörän kuljetukseen.
Skootteri varmaan sopii takatallin, mutta moottoripyörällä alkaa oleen jo liian korkea todennäkösesti sopiakseen.
Siksi todennäköisesti täytyy varmaan erillinen kuljetusteline auton perään ,integroituna kiinitys vetokoukku telineeseen.

Oulaa:
Samaa ratkaisua olen minäkin etsinyt motskarin kuljettamiseen ja korkeimpia takatalleja olen löytänyt
https://www.nettikaravaani.com/knaus/sun-liner-655/1468192

https://www.nettikaravaani.com/knaus/s-liner/1447315
noista Knausseista ja yhdestä Adriasta joka ei muuten herättänyt kiinnostusta
https://www.nettikaravaani.com/adria/stargo-690-dp/1464500

Nämä suomalaiset kauppiaat ei saa mistään tietoja takatallin kantavuudesta niin kuin Sakemannit kyllä saa .
On se ihme kun autot ovat samoja.
No poikkeuksena sitten tietysti uudet LMC autot mutta hintaluokka vähän pompsahtaa.

Eikä se nykyaikainen pyörä mulla ainakaan haise yhtään miltään .
Tuossa se olohuoneessa oli talvisyännä pitkät ajat tuunattavana.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  2.03.2017     kello on 18:11 ---
Eikä se nykyaikainen pyörä mulla ainakaan haise yhtään miltään .
Tuossa se olohuoneessa oli talvisyännä pitkät ajat tuunattavana.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Meidän emäntä sais kyllä paskahalvauksen jos mää olohuoneeseen toisin jonkun vehkeen tuunattavaksi. Kyllä siinä lähtis äijä ja härveli pihalle ja  sassiin. Ei kyllä mulla tosin tulisi mieleenikään tuoda jotain moottorihärveliä asuintilaan rassattavaksi.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  2.03.2017     kello on 20:09 --- Meidän emäntä sais kyllä paskahalvauksen jos mää olohuoneeseen toisin jonkun vehkeen tuunattavaksi. Kyllä siinä lähtis äijä ja härveli pihalle ja  sassiin.

--- Lainaus päättyy ---

Kaverin kaveri aikoinaan kasasi Volkkarin konetta. Emäntänsä sitten näki kylillä toisen 'moottorilesken' ja alkoi tälle avautua:

-Meillä tehdään koneremonttia ja taas on olohuone monta viikkoa varattu...
-????
-No eks sä tiedä, että se on niin tarkkaa ja siistiä hommaa. Sillä on siellä teltta, josta imetään pölynimurilla ilmaa pois, jottei tule
 pölyä niihin laakereihin!
-Ai jaa, meidän isäntä kyllä tekee tommoset hommat autotallissa, eikä siellä mitään telttaa ole...

Oli isäntä ja moottori harvinaisen nopeasti ulkoruokinnassa!
 :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View