Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ei pitänyt alkaa karavaanaireilee.

<< < (2/5) > >>

Majuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 24.02.2017     kello on 22:57 ---Vähän samalla tavalla pikkuhiljaa mekin alettiin vaunuilemaan. Ensin ostettiin sellainen halpisvaunu. Ei edes suunniteltu sillä mihinkään menevämme, vaan jos ei muuta niin viedään se metsäpalstalle kahvinkeitto paikaksi.

Sitten on muutama vaunu käyty läpi. Aina on ollut jokin haave mikä pitää seuraavassa vaunussa olla paremmin. Sitten autokin kaipaa jossain vaiheessa päivitystä. Kierre valmis. Thumb

Sattumalta kiinnostaa tuo sinun Honda CRV 2.2 Dieselin lastutus. Millainen lastutus, mitä maksoi, oliko mitään vaikutusta? Kannattaako? ::)

--- Lainaus päättyy ---
Tommonen mulla nyt on kiinni http://www.finnautomobile.net/tuotteet.html?id=111/223 Ite saa säätää potikasta vääntäen. Maximi asennossa alkoi pätkimään jossain 120km/h vauhdissa. Vakiona en ole ajanut ollenkaan kuin ostaessakin oli joku boxi mistä ei osannut edellinen omistaja sanoa mitää. Toi boxi mikä nyt on niin käy kai aika moneen autoon et ei varmaan ihan paras. Mutta sanoisin et jotain vaikutusta oli boxien vaihdollakin.

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Majuri - 25.02.2017     kello on 07:10 ---Tommonen mulla nyt on kiinni http://www.finnautomobile.net/tuotteet.html?id=111/223 Ite saa säätää potikasta vääntäen. Maximi asennossa alkoi pätkimään jossain 120km/h vauhdissa. Vakiona en ole ajanut ollenkaan kuin ostaessakin oli joku boxi mistä ei osannut edellinen omistaja sanoa mitää. Toi boxi mikä nyt on niin käy kai aika moneen autoon et ei varmaan ihan paras. Mutta sanoisin et jotain vaikutusta oli boxien vaihdollakin.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mä ensimmäisenä nuo moottorituholaiset ottaisin kokonaan irti autosta ja veisin sen optimointiin vaikkapa voimaa.comille
Ensimmäistäkään järkevästi toimivaa 'tehopurkkia' ei vielä ole tehty kun se vain huijaa anturitietoa, eikä muuta sitä ohjelmaa oikeasti.

Majuri:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 25.02.2017     kello on 07:45 ---Kyllä mä ensimmäisenä nuo moottorituholaiset ottaisin kokonaan irti autosta ja veisin sen optimointiin vaikkapa voimaa.comille
Ensimmäistäkään järkevästi toimivaa 'tehopurkkia' ei vielä ole tehty kun se vain huijaa anturitietoa, eikä muuta sitä ohjelmaa oikeasti.

--- Lainaus päättyy ---
Sulla hajonnut joku tommosen johdosta?

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Majuri - 25.02.2017     kello on 07:51 ---Sulla hajonnut joku tommosen johdosta?

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole tommosia ollut, mutta esimerkkejä ongelmista on netti pullollaan...
On se juurta jaksain selitetty monessa paikassa, miksi noita ei kannata autoonsa laittaa, mikäli haluaa että moottori kestää.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 25.02.2017     kello on 07:45 ---Kyllä mä ensimmäisenä nuo moottorituholaiset ottaisin kokonaan irti autosta ja veisin sen optimointiin vaikkapa voimaa.comille

--- Lainaus päättyy ---

Jaaha. Taas päästiin tähän ikuisuuskysymykseen, jossa toinen keksii ikiliikkujan ja toinen vaan lisää tehoa, lisäämällä syöttöä.
Väittäisin että molemmat tekee sen samalla tavalla.

Ja vielä tyhmiä nuo autotehtaat, kun myyvät keskeneräisiä kärryjä....    8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View