Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ei pitänyt alkaa karavaanaireilee.
Petrooli:
--- Lainaus käyttäjältä: Majuri - 25.02.2017 kello on 12:12 ---Kyllä mä ihan palkka töissä käyn ja meijän tunti vetoitus on kyllä naurettavan pieni. Myytävän tuotten hinnat taas ihan älyttömiä. http://www.motorbyte.fi/honda-henkiloautot/ tuollakin hyppää 100€ ihan vaan vuosi mallin mukaan. Ton 400€ vois melkein maksaa. Mulla siis CR-V 2.2 i-DTEC 150hv vm.2010
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on itsellä just samanlainen Honda CRV 2.2 i-DTEC 150hv, vm. 2011. Tässä facelift mallissa ei ainakaan minulla ole ollut mitään ongelmia DPF:n eikä egr:n kanssa. Vm. 07-09 nuo nokiloukut kuulemma tuppasivat tukkeutumaan ajoittain. Tässä i-DTEC versiossa on tuo vika korjattu. Turbo ja DPF siirretty lähemmäs pakosarjaa. Sen takia egr:n ja DPF:n poistaminen ei ole tarpeen. Vaikka numeroiden mukaan voimaa riittää 150 hv, niin välitys on mielestäni vähän turhan pitkä. Vääntöä saisi olla vähän lisää. Vaunua pitää vetää 4-vaihteella vaikka auto olisi muuten 6 vaihteinen. Vaihtamisvalo on säädetty ihan liian pienille kierroksille. Honda pyytelee isompaa vaihdetta jo 1200 kierroksella. Vääntö tuntuu vasta 2000 kierroksen kohdilla. Nämä lukemat perustuu perstuntumaan eikä ole mistään vääntökäyriltä.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 25.02.2017 kello on 14:37 ---Itse olen autoa ostaessa huomioinut tehontarpeen ja ostanut riittävän tehokkaan version.
--- Lainaus päättyy ---
Itse taasen olen mennyt tehoissa jo jonkin aikaa alaspäin ja vetopainoissa samanaikaisesti ylöspäin ;D
- Grand Scenic II 2.0dCi 150, vetomassa 1300kg
- C5 Tourer 2.0HDi 136, vetomassa 1500kg
- Qashqai 1.6dCi 130, vetomassa 1800kg
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta