Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ei pitänyt alkaa karavaanaireilee.

<< < (4/5) > >>

Majuri:
Kyllä mä ihan palkka töissä käyn ja meijän tunti vetoitus on kyllä naurettavan pieni. Myytävän tuotten hinnat taas ihan älyttömiä. http://www.motorbyte.fi/honda-henkiloautot/ tuollakin hyppää  100€ ihan vaan vuosi mallin mukaan. Ton 400€ vois melkein maksaa. Mulla siis CR-V 2.2 i-DTEC 150hv vm.2010

Joko:
Nuo boxit kannattaa kyllä heittää aidan yli heti. Aika yleinen ongelman lähde moneen muuhun vikaan. Huijaavat yleensä rail paineanturia että saadaan nostettua painetta entisestään. Autokohtaisesta ohjelmoinnista en ole ikinä nelosella alkavaa summaa maksanut Thumb Olikohan 300 viimeksi ja sitä edellinen 350e nämä käsitti tehon noston ja egr sekä dpf ohjelmallisen poiston.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 25.02.2017     kello on 12:02 ---Kokeileppa ensin tehdä se ohjelma !
Ne jotka ei itse tee, ostavat sen ohjelman toimittajalta.
Maksavat työntekijälleen palkan, sosiaalikulut, tilojen vuokran , ohjelmointilaitteet .
Saatkos itse palkkaa jostain ?

--- Lainaus päättyy ---
ainiin, unohdin tuon 24% minkä yrittäjä maksaa myynnistä ensin valtiolle ja sitten vasta vähentää kulunsa....
Sitäkin ollaan kai nostamassa taas.

Ei noita tappihintoja tartte maksaa esim www.debil.fi ja siellä softaavat ilmaiseksi uudelleen jos on sattunut huolto ajamaan nollille .

Mautoilija:
Itse olen autoa ostaessa huomioinut tehontarpeen ja ostanut riittävän tehokkaan version.
Arkikamppeessa 120 hp ja matkakulkineessa 130 hp tehtaallatuotettuna riittää mainiosti.

Jaa, etten vedä vaunua... Matkakamppeessa on asuttavan kopin massa ja tarvikkeet vesineen mukana.

Majuri:
Ei löydy CR-V enemmillä hp. Ei varmaan tarttis enempää tehoja MUTKU MÄ HALUUN   :D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View