Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Citymaasturit vetureina

<< < (8/15) > >>

Hymer B 654:
     Omistamaani mersuun CLS 350 olen hankkinut ne vähäiset osat ja tarvikkeet merkki liikkeestä,olen joskus verrannut hintoja ja mielestäni erot yllättävän pieniä,ja etuna se että aina löytyy osat on sopivia!

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Hymer 654 - 18.02.2017     kello on 13:13 ---     Omistamaani mersuun CLS 350 olen hankkinut ne vähäiset osat ja tarvikkeet merkki liikkeestä,olen joskus verrannut hintoja ja mielestäni erot yllättävän pieniä,ja etuna se että aina löytyy osat on sopivia!

--- Lainaus päättyy ---

Juu tuohon malliin varmasti, ei niin paljoa ole edes tarjolla muita. Tietenkin osaltaan perustekniikka on samaa, mitä E:ssä.
Tosin saksasta tilaamalla tai alkuperäisosa muuta kautta, kun marmoritiskiltä, on useasti halvempi.
Mutta kuten aiemmin jo yllä mainitsin, niin ei kaikissa osissa.

Reino:
Citymaastureista tullut vedettuä vaunua CR-V:llä joka oli talviolosuhteissa odotettua parempi. Toki se nelivetosysteemi noissa toimii vasta kun pito alkaa loppua. Itselläkin on R-sarjaan ollut mielenkiintoa. Kenelläkään kokemusta noista facelift-malleista (2011->)? 350 bensa tai CDI.

JJJ:
R-sarjaa tuli aikoinaan itsekin katseltua, sadantonnin hinta vaan himmensi intoa. Tekniikka on tuttua muista malleista mutta r-sarja myi huonosti.. Lisäksi laadullisesti auto ei kuulemma ollut amerikkalaisena muiden mallien kanssa samalla viivalla.

Alan:
Nythän tuota rupiaa saamaan Suomessa tehtyä citymaasturia, vaan hinta uutena taitaa olla korkea ja paikkoja vain viisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View