Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Hallitus suunnittelee matkailuautojen 80km/h rajoituksen poistoa

<< < (11/36) > >>

Reissaaja80:
Samat tiivisteet ja rapun eristykset olisi minullakin listalla.

Millä aikataululla tämän uudistus asian piti edetä, että milloin saadaan satasta ajella? Itse kyllä luulen, että tämä ei toteudu. Jotenkin ei usko riitä siihen, että tässä maassa autoilijan asiat paranevat.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 30.11.2017     kello on 10:33 ---Samat tiivisteet ja rapun eristykset olisi minullakin listalla

--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli ylimääräinen täkki ja pari tyynyä jätesäkissä ja nakkasin ne tuohon porrasmonttuun ajon ajaksi kun ei se Elnaghissa hiljentynny vaikka kuin vuorasin sitä.

retkeilijä:
^ Joo, ulkopuolen äänieristeen lisäksi lisäeristeenä voisi olla vaunun sisäpuolinen kansi, joka nostetaan perillä ulos tai pöydän alle.

Luulen että haittaavin suhina kuuluu minulla oven tiivisteistä. Oven sisään alareunaan on laitettava myös äänieristemattoa.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 30.11.2017     kello on 10:33 ---Jotenkin ei usko riitä siihen, että tässä maassa autoilijan asiat paranevat.

--- Lainaus päättyy ---

No, tuota en epäile koska näihän asia on vuosikymmeniä ollut. Mutta nyt viimeiset pari vuotta on hallinnossa ollut hieman erilainen vire. Harrasteautojen rakentelusäännöksin on tullut helpotuksia. Sama moottoripyöräpuolel la.
EU:n ulkopuolelta tuotaviin tuontiautoihin on annettu helpotuksia esim valosäännösten suhteen, mikä on ollut melkoinen ongelma esim USA:sta tuoduille autoille.
Autojen katsastuksiin tuli helpotusta ja esim harrasteautoille niin toivotta mahdollisuus saada siirrettyä katsastusaika ajokaudelle eli kesälle.

Monta muutakin asiaa on muutoksen kourissa ja niillä pyritään helpottamaan autoilijan elämää poistamalla turhaa, aikojen saatossa kertynyttä säännösviidakkoa.

Oulaa:
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201711302200570527_pi.shtml

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View