Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Hallitus suunnittelee matkailuautojen 80km/h rajoituksen poistoa
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 9.08.2018 kello on 21:47 ---Nyt tuleekin sitten lisää näitä tikittäviä aikapommeja, ikä,terveys,kokemus, ynnä muut seikat.
--- Lainaus päättyy ---
Olet peilin ostanut? ::)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 9.08.2018 kello on 21:58 ---Nyt odotankin jonkun sanovan, ettei aio lain tullen nostaa ajonopeuttaan, koska se ei ole turvallista.
--- Lainaus päättyy ---
En aio tapojani muuttaa.
Sen lätkän otan pois, ei sitten ärsytä niin paljon, kun ajan 8kymppiä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 9.08.2018 kello on 22:14 ---Minä taas olen sitä mieltä että samassa uudistuksessa pakollinen ajokoe kaikille jotka ajavat yli 2 m leveällä tai yli 5 m pitkällä laitteella tiellä. Tänä kesänä yksi vanne väistössä kun ei nuperokuljetin sopinut omalle 4 m leveälle kaistalle. Kaksi muuta tapausta jäi ohittamatta 600 km matkalla. Eli b korttiin lisäkoe ;)
--- Lainaus päättyy ---
Jos käytössä on tolokumpi kuljin kuin nuperokuljin, on ajotaitokin muuta kun touotan penkiltä siirtyneellä kuljettajalla.
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 9.08.2018 kello on 21:58 ---Nyt odotankin jonkun sanovan, ettei aio lain tullen nostaa ajonopeuttaan, koska se ei ole turvallista.
--- Lainaus päättyy ---
Olen tainnut aiemminkin ketjuun kirjoittaa etten aio nykyisella asuntoautolla ainakaan merkittävästi nopeutta nostaa. En koe sitä nopeutta enää tuolla laitteella turvalliseksi. Matkavauhti pysynee siis jatkossakin siinä 80 tietämillä ainakin auton vaihtoon saakka.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 9.08.2018 kello on 22:25 ---Jos käytössä on tolokumpi kuljin kuin nuperokuljin, on ajotaitokin muuta kun touotan penkiltä siirtyneellä kuljettajalla.
--- Lainaus päättyy ---
Miten joku jaksaa jatkuvasti suotaa typeryyksiä? :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta