Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Hallitus suunnittelee matkailuautojen 80km/h rajoituksen poistoa

<< < (24/36) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki -  9.08.2018     kello on 21:58 ---Nyt odotankin jonkun sanovan, ettei aio lain tullen nostaa ajonopeuttaan, koska se ei ole turvallista.

--- Lainaus päättyy ---

Minä en aio nostaa nopeuttani. Nykyisin käyttämäni, hieman enemmän kuin rekat, on sopiva minulle.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki -  9.08.2018     kello on 21:58 ---Nyt odotankin jonkun sanovan, ettei aio lain tullen nostaa ajonopeuttaan, koska se ei ole turvallista.

--- Lainaus päättyy ---

Ehei...  :D
Sanon että se ei ole taloudellista eikä mukavaa. Turvallisuudessa tuo ylhäällä istuminen ja paino tuo monissa tilanteissa etua esim. 2018 Toyota Yarikseen verrattuna (joka on nykyaikainen ja 'turvallinen')

Karabiilisti:
hui...tollanen 80 luvun alun pehmennyt ducaatto hajoaa jo siitä ajoviimasta 120kmh  :o

"Masi":
Minä taas olen sitä mieltä että samassa uudistuksessa pakollinen ajokoe kaikille jotka ajavat yli 2 m leveällä tai yli 5 m pitkällä laitteella tiellä. Tänä kesänä yksi vanne väistössä kun ei nuperokuljetin sopinut omalle 4 m leveälle kaistalle. Kaksi muuta tapausta jäi ohittamatta 600 km matkalla. Eli b korttiin lisäkoe ;)

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  9.08.2018     kello on 22:14 ---Minä taas olen sitä mieltä että samassa uudistuksessa pakollinen ajokoe kaikille jotka ajavat yli 2 m leveällä tai yli 5 m pitkällä laitteella tiellä. Tänä kesänä yksi vanne väistössä kun ei nuperokuljetin sopinut omalle 4 m leveälle kaistalle. Kaksi muuta tapausta jäi ohittamatta 600 km matkalla. Eli b korttiin lisäkoe ;)

--- Lainaus päättyy ---

No ei tuo kaista aina riitä sille edellä mainitulle Yariksellekkaan. Millähän sen estäisi...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View