Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

vaunun edellisen omistajan selvittäminen

<< < (3/6) > >>

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli -  9.02.2017     kello on 19:03 ---Ja tuosta valitset Ajoneuvon perus- ja historiatiedot 4,00 €. Pitäisi saada 2 viimeistä omistajaa.

Trafilta voi tilata vähän kalliimpaan hintaan myös muut omistajat. Hinta vähän korkeampi ja vastaus kestää postituksineen aikansa. Asiakaspalvelusta voi kysyä.

--- Lainaus päättyy ---
Ei auta kun nämä omistajat ovat salanneet tietonsa. Ei näy muutakuin omistaja "yksityishenkilö".

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.02.2017     kello on 19:36 ---10kg vähemmän mainospostia vuodessa...

--- Lainaus päättyy ---
Ja pienempi mahdollisuus henkilöllisyyden anastukseen.
Nykyisin jopa hinausyhtiöt kysyvät sotu:n. Annanko oikean? :P

Hemi:
Ajoneuvon omistajan tärkein syy osoitetietojen saannin vaikeuttaminen on
varkauksien ehkäiseminen. Ajatellaan tilannetta, että tulee vaikkapa jaettua reissukuvia erilaisissa
medioissa, missä näkyy rekkari. Ompa helppoa mennä putsaamaan asunto, kun vielä kerrotaan, että tänään ollaan vaikkapa Oslossa.
Varkaita kovasti lohduttaa tieto, että ei sieltä nyt muutemaan tuntiin kotia ennätetä.

Toinen on ajoneuvovarkaudet. Ompa helppoa hakea esim moottoripyörä, kun on tullut esiteltyä komeaa kulkinetta jossakin netin ihmeellisessä
maailmassa. Rekisteritietojen perusteella on sitten jo helppo selvittää, että missä kulkupeli sijaitsee.
Näin on käynyt ja monet ovat ottaneet opiksi ja salanneet omistajatiedot. Niin olen tehnyt myös itsekkin.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Hemi -  9.02.2017     kello on 21:34 --- Rekisteritietojen perusteella on sitten jo helppo selvittää, että missä kulkupeli sijaitsee.
Näin on käynyt ja monet ovat ottaneet opiksi ja salanneet omistajatiedot. Niin olen tehnyt myös itsekkin.
--- Lainaus päättyy ---
Jep. Kun sain puhelun harrasteautoni ostajaehdokkaalta, joka oli tietoni rekkarista selvittänyt, salasin tiedot. Ja salaisena pysyvät.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Hemi -  9.02.2017     kello on 21:34 ---Ajoneuvon omistajan tärkein syy osoitetietojen saannin vaikeuttaminen on
varkauksien ehkäiseminen. Ajatellaan tilannetta, että tulee vaikkapa jaettua reissukuvia erilaisissa
medioissa, missä näkyy rekkari. Ompa helppoa mennä putsaamaan asunto, kun vielä kerrotaan, että tänään ollaan vaikkapa Oslossa.
Varkaita kovasti lohduttaa tieto, että ei sieltä nyt muutemaan tuntiin kotia ennätetä.

Toinen on ajoneuvovarkaudet. Ompa helppoa hakea esim moottoripyörä, kun on tullut esiteltyä komeaa kulkinetta jossakin netin ihmeellisessä
maailmassa. Rekisteritietojen perusteella on sitten jo helppo selvittää, että missä kulkupeli sijaitsee.

--- Lainaus päättyy ---

Off Topic

Itse sottaan kaikki rekisterikilpien kuvat ja "viattomien" kasvot ennen kuin laitan kuvia nettiin kaikkien nähtäväksi. Toki myynti-ilmoituksissa pitää näkyä kilvet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View