Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
vaunun edellisen omistajan selvittäminen
Alan:
Noin se menee. Minulla ei ole mitään salattavaa -ihmiset elävät kuusikymmenluvulla. Hyvin viisasta olisi astua nykypäivään, vaan tuskinpa sitä tekevät.
Minua ei sinänsä edes haittaisi, jos jollekin tietoni selviäisivät, kun talo on vahdittuna reissun aikana vielä paremmin kuin normiarkena, mutta eipä tule rosvoile ongelmia, kun eivät tule yrittämään.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 9.02.2017 kello on 15:16 ---Tämä tuotti vähän laihemman tuloksen kuin caravan numero ja oma muistini. Eli vastaukseksi tuli "yksityishenkilö". Pitääpä kysäistä kaverilta joka katsastusasemalla töissä että näkiskö sieltä enemmän.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan noin vaan kaverillesi winkiksi jokainen järjestelmään tehty kysely kirjautuu ylös kuka haki milloin mitäkin ja jos tämä tietonsa salannut heittäytyy kovin hankalaksi, voi hän sen myös selvittää kuka hänen tietonsa salaamisesta huolimatta esiin urkki => kaverisi on kusessa tuosta paljastamastaan tiedosta. Onhan näitä puitu ihan oikeudessakin kuinka esim. joku poliisi on selvitellyt kavereilleen toisten tietoja tms :(
Niin ja kyllä, omat tietonikin ovat salatut kun kyllästyin noihin kaiken maailman kauppiaisiin jotka tuputtivat erilaisia "tarjouksiaan" autoihini jotka olin jo poiskin myynyt useita vuosia sitten. Ja taas tosaalta tuossa on myös pätkä itsesuojeluakin kun on näitä kaikenlaisia autojen ostajia jotka kitisee jos sun mistä vioista autoissa 2-3 pykällä edellisillekin omistajille joskos heiltä pitäisi mukamas jotain korjausrahaa tms. saada "salatuista vioista" >:(
Joko:
Joo näinhän se menee että jälki jää aina kun tietoja katsotaan ::) Remontin aikana kyllä löysin jonkun kuitin vaunun istuimien alta missä oli edellisen omistajan nimi mut roskiinhan se tuli heitettyä tietysti Thumb
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 10.02.2017 kello on 10:07 ---Onhan näitä puitu ihan oikeudessakin kuinka esim. joku poliisi on selvitellyt kavereilleen toisten tietoja tms :(
--- Lainaus päättyy ---
Tavallinen kansalainen saa hakea tietoja laillisin keinoin. Googlesta, trafista, maistraatista...
Poliisi on eri juttu kun heidän käytössään on tietoja jotka ovat tavallisen kansalaisen ulottumattomissa.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 10.02.2017 kello on 11:10 ---Tavallinen kansalainen saa hakea tietoja laillisin keinoin. Googlesta, trafista, maistraatista...
Poliisi on eri juttu kun heidän käytössään on tietoja jotka ovat tavallisen kansalaisen ulottumattomissa.
--- Lainaus päättyy ---
Poliisilla on oikeus etsiä tietoja ainoastaa asioista jotka itse selvittävät. Tästäkin on uutisoitu kun esim. Anneli Auerin tapauksessa on sellaisten poliisien toimesta haettu tietoja tapauksesta jotka ei ole osallistunut tutkintaan.
Sama koskee sairaanhoitoa. Siitäkin jää merkinnät kuka on käynyt tietoja katsomassa, ei niitäkään saa kaivella ilman asianomaisen lupaa vaikka potilastietoihin pääsisikin käsiksi
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta