Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

vaunun edellisen omistajan selvittäminen

<< < (2/6) > >>

mike:
Mikähän tuossa on pointti? Miksi salaus? Multa jäisi kyllä ostamatta. Onko myytävä jotenkin epäkurantti vai myyjä?

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  9.02.2017     kello on 18:11 ---Mikähän tuossa on pointti? Miksi salaus? Multa jäisi kyllä ostamatta. Onko myytävä jotenkin epäkurantti vai myyjä?

--- Lainaus päättyy ---
Salanen agentti 007 ;)

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 -  9.02.2017     kello on 14:37 ---https://asiointi.trafi.fi/henkiloasiakkaat/tieliikenne/ajoneuvotietopalvelut

--- Lainaus päättyy ---

Ja tuosta valitset Ajoneuvon perus- ja historiatiedot 4,00 €. Pitäisi saada 2 viimeistä omistajaa.

Trafilta voi tilata vähän kalliimpaan hintaan myös muut omistajat. Hinta vähän korkeampi ja vastaus kestää postituksineen aikansa. Asiakaspalvelusta voi kysyä.

SilSam:
Kun minä olin Polaria ostamassa niin otin Trafilta historiatiedot joista selvisi koko omistushistoria. Sattuipa vielä niin, että vaunu oli tullut uutena meidän kylällä asuvalle henkilölle jolla sattui olemaan vielä sama sukunimikin kuin minulla ja työpaikkakin oli minun työpaikan vieressä, vain aita välissä.

Soittelin sitten ja kyselin hänen näkemyksiä vaunun historiasta, kertoi pari kohtaa jotka oli heti uutena ollut takuukorjauksessa ja kehoitti ne tarkastamaan. Toinen omistaja olikin jo sitten se jolta vaunun ostin. Tais siinä joku liike olla välissä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  9.02.2017     kello on 18:11 ---Mikähän tuossa on pointti? Miksi salaus?

--- Lainaus päättyy ---

10kg vähemmän mainospostia vuodessa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View