Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Ducato 2006 käsijarrun vika

<< < (3/3)

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 -  2.02.2017     kello on 16:59 ---Ducaton käsijarru on tarkotettu pitämään auto paikoillaan, ei pysäyttämään sitä.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli kerran automaatti mese ja katastus mies pompautti kun ei ottanu tarpeeksi. Sanoin että kun laittaa "P-asentoon" niin pysyy paikallaan. Vastasi vaan että autossa pitää olla varajarru, laita kuntoon.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  2.02.2017     kello on 17:12 ---Voi tietenkin. Heidän kuuluisi tietää asia jo muutenkin. Tietävät ainakin että Ducato 230:n etupyörän laakeri voi olla auton ollessa paikallaan hieman väljä.

--- Lainaus päättyy ---
Pitäs ja pitäs.
Eipä ne tiennyt, ettei kaikissa Transuissa ole kässärin merkkivaloa.. intti aikansa vastaan ja yritti jarrujärjestelmän vikavalosta sellaisen tehdä, seuraavaaksi palojen varoitusvalosta. Sanoin, että laitappa kahva yläasentoon ja koita lähteä ajoon - et varmasti onnistu.. ei kokeillu, meinas että minun pitää hommata fordilta moinen todistus ettei tähän kuulu. Sanoin, että sullakun on toi tietokone tuossa, niin katotaan etis.ford.com'ista tän auton tiedot, niin mä näytän kohdan.. 30 min hällä oli aikaa polttaa moiseen, minä lähdin ihan hyväksytty leimalla ilman kehoitteita  :D

Mautoilija:
Tuskin katsurit kaikkien autojen erikoisuuksia tietävät. Kaverikin Boxterin xenonien puuttuvaa korkeussäätöä joutui todistelemaan.
Kun katsurit tietsikalle laittavat leimalle tulevan auton tiedot, nykyaikana pitäisi tulostua lista automallin erikoisuuksista mitkä tarkastukseen liittyvät. Ilmeisesti autoilusta ei makseta tarpeeksi veroja jotta Trafi tällaisen listan voisi tuottaa.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  2.02.2017     kello on 17:12 ---Voi tietenkin. Heidän kuuluisi tietää asia jo muutenkin.

--- Lainaus päättyy ---

Minä en ollut tiennyt tuota asiaa silloin kun mulla oli ko. mallisia Fiiatteja. Mutta ainakin kerran katsuri totesikin asian  ääneen. Kukaan ei multa kysynyt, ilmeisesti tiesivät.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View