Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuautoa ostamassa!
88k5:
Joo, minä olen ainakin päättänyt, etten anna mitään "yleispäteviä neuvoja" mikä on talviauto, mikä ei..
On vain tullut käytettyä "kesäautoa" mm. hiihtolomalla, jolla toisten kommenttien perusteella, ei voisi edes talvella käyttää. Puutteellistakin autoa voi tiettyy pisteeseen saakka parannella. Ja toisaalta "pärjääminen" on hyvin suhteellista kun osa asiasta lähtee henkilökohtaisuuksi sta, antipatioista/ajatuksista (must/should/could have) - sitten jokaisen "talvi" on hyvin eri asioita.
Varmaan esille tullut neuvo on, osta kallein - se on varmasti paras :D
AnneN:
4 vuotta Knausilla ajettu. Eniten lumiseen aikaan. Trumatikilla tarjennut ilman lattialämmitystä. Keulassa kaipaa peitettä se on selvästi viileämpi. Ostin jopa sisäpuolen peiton jotta koirat etuosassa olevassa häkissä tarkenee. Itselle ei olisi vielä sitä tarvinnut. Rakkaus lämmittää :-*
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.01.2017 kello on 12:17 ---Ihan turha heittää tuollainen kommentti tietämättä auton tarkempia tietoja. Toki, tuo ei ole talviautoilun patrhaimmistoa edustava merkki, ja varusteista ja lämmittimestä emme tiedä mitään.
Onko siinä yksilövika vai koskeeko tuo kylmyys kaikkia samanmallisia.
Kyllä kopin kuin kopin pitäisi pysyä lämpimänä 6 kw teholla jos siinä sen tehoinen lämmitin on, vähemmälläkin.
Tosiasia on myös se., että suuri enemmistö käyttää autoaan ainoastaan lumettomaan aikaan ja silloin panoostaminen talviominaisuuksiin ei välttämättä ole järkevää. Ja kuten monesti todettu, niillä ei täysin talviautoilla pärjää myös pakkasella jos hiukan tinkii omista vaatimuksista.
--- Lainaus päättyy ---
Arska oli joka laittoi kommentin omasta autostaan, en minä. No, nythän tämä keskustelu on jo mennyt normaaliin uomiinsa. ::)
Duster:
onhan tuo yksi merkki viel LMC, meille eka oma matka kulkine ja kohta 7v ollaan sillä reissattu, eikä trumasta pahaa sanottavaa hyvin sen kanssa ollaan tarettu yli -30 asteen pakkasillakin Thumb
Oulaa:
Miksi Kabe:sta puhutaan niin vähän vaikka väitetään että se on parhaiten tehty ympärivuotiseen käyttöön?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta