Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Kirjautuminen ei onnistu
T-Cat:
Joo, näin tekee. Mitähän tässä olis erikoista, Freedome käytössä, F-Secure käytössä, Soneran 4G. Eipä paljon muuta tule mieleen, ehkä olen erilainen "nuori" ;D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 24.01.2017 kello on 20:55 ---Sitä vaan ihmettelee miksei sivut aukene, eikä kelleen voi ilmoitaa viasta, kun ei olla tossa facettimessa. No pimeyttä ei kestänyt kuin vuorokauden ja ilm. aika pian tiedossa modella ongelma oli, joten eteenpäin... Thumb eipä tuo maailmaa kaatanut.
--- Lainaus päättyy ---
Ongelma oli korjattu tunnin sisällä siitä kun ylläpito sai tiedon ongelmasta.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.01.2017 kello on 08:48 ---Ongelma oli korjattu tunnin sisällä siitä kun ylläpito sai tiedon ongelmasta.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ainakaan mun kohdalla. Thumbd vuorokausi meni kunnes alkoi taas toimimaan Kolmella eri selaimella ja laitteella koeteltuna.
Alan:
Toivoisi, että muistettaisiin tämän olevan pyyteetöntä harrastustoimintaa ja käyttäjälle ilmaista. Jos saitti kaikilla muilla toimii niin vika mahtaa olla omassa koneessa.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 28.01.2017 kello on 11:16 ---Ei ainakaan mun kohdalla. Thumbd vuorokausi meni kunnes alkoi taas toimimaan Kolmella eri selaimella ja laitteella koeteltuna.
--- Lainaus päättyy ---
Olisiko se toimimaton vuorokausi loppunut silloin, kun yp. korjasi vian??
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta