Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Kirjautuminen ei onnistu

<< < (7/10) > >>

88k5:
Joo. Muistakaa tosiaan - täysin vastikeetonta  Thumb

Mitä tulee tuohon viime katkokseen, niin minullakin se ~1h luokkaa. Olin sattumoisin vastaamassa jonkun kirjoitukseen. Näpyttelyn ja esikatselun välisen aikana (1-2 min aikaikkuna), jotain tapahtui kun saitti katoisi..

Noin tunnin päästä pääsin kirjautumaan, mutta edessä oli "huoltotila", ja hetken päästä toimi jo normaalisti. Aika akuutisti ylläpito toimi  Thumb

jus66si:
Mulla on tapana kokeilla muilla laitteilla varalta, jos esim. netti ei pelaa tai johonkin rekisteröityneellen i saitille ei pääse.Jos toiset laitteet pelittää niin sitten alan scannailla konetta. Sellasia on käynyt että on tullut jotain bugia jostain uutissivulta tms. joka sitten on tullut lakastua esim. malwarebytesillä, C-cleanerilla tms. On joskus oikeeta vikaakin ollut . Että ei näiden vehkeiden kanssa kannata panikoida silleen. Kerran oli operaattorifirma napannu linjan poikki, kun naapuri muutti. Sitä pähkäiltiin kolme päivää kunnes äkkäsin sen katkon syyn. Ihminen on inhimillinen. :)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 28.01.2017     kello on 11:16 ---Ei ainakaan mun kohdalla. Thumbd vuorokausi meni kunnes alkoi taas toimimaan Kolmella eri selaimella ja laitteella koeteltuna.

--- Lainaus päättyy ---

Sain tiedon kirjautumisongelmis ta sähköpostitse 23.1. n. klo 16:20, ja ongelma oli korjattu 23.1. klo17:07.

Knaus-90:
Meni aika tarkkaan 1,½ päivää kun ei sisään päässyt.
Kirjautumis sivulle pääsi ja näki että muut oli viestinnyt.
noin 2h välein kokeilin.
5 erilaitteella tuli ilmoitus että "virhe 500." ja kännyllä
kokeiltaessa, orgin sivua ei voi näyttää.
Mutta ei ainakaan minun maailma kaatunut. ;D

AnneN:
Nou hätä- näköjään taas kaikki kunnossa. Kiitos niille jotka osaa ja tekee tätä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View