Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Kirjautuminen ei onnistu

<< < (5/10) > >>

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 24.01.2017     kello on 22:01 ---Löytyy Suljettu ryhmä https://www.facebook.com/groups/karavaanari/

Ja Paikka (julkinen) https://www.facebook.com/karavaanariorg-414006155329113/?fref=ts

Ehkä toi jälkimmäinen on parempi tiedotuskanava - olihan siellä tietoa vanhemmista yskänkohtauksistaki n  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä niille jotka kuuluvat naamakirjaan, minä en. Ja tiedän että julkisia pääsee katsomaan kun arvaat ensin kirjain/numero hässäkän mutta itse kyllä ehdin odotella yleensä että sivut aukeavat uudelleen säällisessä ajassa. KVG auttaa monesti :D

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 24.01.2017     kello on 22:27 ---Hyvä niille jotka kuuluvat naamakirjaan, minä en. Ja tiedän että julkisia pääsee katsomaan kun arvaat ensin kirjain/numero hässäkän mutta itse kyllä ehdin odotella yleensä että sivut aukeavat uudelleen säällisessä ajassa. KVG auttaa monesti :D

--- Lainaus päättyy ---
Eipä sinne tartte kuuluakkaan. Tuo alimmainen linkki avautuu selaimessa vaikka fb:hen ei kirjaudu - kokeile vaikka  Thumb

AnneN:
Pääsen täältä tavalliselta tietsikalta, mutta tabletti ei päästä ja kun laitoin uuden salasanan tilauksen- ei mitään uutta tule. Ainakaan ei meilissä näy. Pitänee tuohon tapatalk ohjelmaan alkaa kirjoittamaan uudella nimimerkillä kun ei näy toimivan....vai? Pitäisikö tuo aueta samalla salasanalla kuin tämä tietokoneelta? Näin olen luullut.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 24.01.2017     kello on 22:34 ---Eipä sinne tartte kuuluakkaan. Tuo alimmainen linkki avautuu selaimessa vaikka fb:hen ei kirjaudu - kokeile vaikka  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Aukesi hienosti sen jälkeen kun syötin numero/kirjain hässäkän robottitunnistuksee n. Kyllä minä tuon tiesinkin, pointti oli se että että en jyrsi kynsiä ja kengänpohjia jos jokin sivu ei aukea. Thumb

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 24.01.2017     kello on 22:42 ---Aukesi hienosti sen jälkeen kun syötin numero/kirjain hässäkän robottitunnistuksee n ..

--- Lainaus päättyy ---
Nyt mä tipahdin.. Sulla Win10 ja firefox - tuollaisia tarjoo?Mulla Win10 ja Chrome tai Edge tai IE, ei edes näkymättömyystilass a ja ei kirjautuneen fb. Android+tapatalk, ei kirjautuneena fb:hen - ei mitään tollaisia. Kaikissa läpsähtää taulu: kirjaudu tai rekisteröidy, mutt se voi ohittaa (andr. ylälaidan x).

Jollakin muullakin robocob änkee väliin?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View