rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Minkämaalaiseksi sinua luullaan ulkomailla?  (Luettu 4131 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.03.2025 kello on 19:03
Vs: Minkämaalaiseksi sinua luullaan ulkomailla?
« Vastaus #15 : 23.01.2017 kello on 22:40 »
Turkissa venäläiseksi,saksassa turkkilaiseksi ja saksassa ei millään suomalaiseksi, vaan ihmettelivät miten voi suomalaisella muka olla tumma tukka.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 22:46
« Vastaus #16 : 23.01.2017 kello on 23:52 »
Jonkin sortin eurooppalaiseksi kansallissosialisti ksi....

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
    • East Coast Fellows
« Vastaus #17 : 24.01.2017 kello on 09:08 »
Yleensä minua luullaan Norjalaiseksi. Huvittavin luulo oli viime kesänä Luisianassa. Luulivat että olen New Yorkista... Aksentti kuulemma viittasi isoon omenaan  ;D

No, onhan noiden etelän poikien mongerrus tietty ihan omanlaistaan...

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:34
« Vastaus #18 : 24.01.2017 kello on 10:53 »
Kerran, jossain keskisessä euroopassa luulivat britiksi,   :o  .
Toisella kertaa, bussissa Pekingin ulkopuolella, kuului takapenkiltä kauniillaa englannin kielellä:  ....ai jaa, pojat on Suomesta...
Tyttö oli alunperin Norjalainen.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 16:15
  • Tekniikan diletantti
« Vastaus #19 : 24.01.2017 kello on 12:05 »
Me kun mamman kanssa ollaan tällasia ylipainosia 60+ vuotiaita, ja kyselevät mistä ollaan...

Oon kertonu että ollaan azerbaizanin virallinen aerobic joukkue, puolueen päätöksellä....

Ainakin Turkissa ja Epytkissä tuli epäluuloisia katseita. Mutta Bayerissa tilasivat lisää kaljaa, tuo on hyvä, sovitaan niin. Belgiassa kutsuivat salille, en menny, sanoin että dopingit ei riitä. Mutta jos oikeenlaisista kemioista sovitaan niin tuun tottakai.
Kemiaa löytyi, ei menty salille mutta kemia on kiva laji. En siis joutunut fysiikka saleille, mutta kemia saleissa oli hauskaa.

Mitä tästä opimme ?

No ei yhtään mitään mutta kivaa oli. Ab-originaalien kanssa teimme kemiatestejä ja totesimme azerbaizanin opit oikeiksi.

Keski-irlannissa, pubissa kerroin että ollaan Habarovskin kuvernöörin valtuuttama lähetystö jonka tehtävä on tutkia irlannin rappiota. Ja asiakkaina olleet munkit halusivat näyttää heidän rappio luostaria. Siellä meni kolme päivää. Minä olin porukan selvin. Hieno luostari.
« Viimeksi muokattu: 24.01.2017 kello on 12:19 »

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.08.2023 kello on 11:58
« Vastaus #20 : 24.01.2017 kello on 18:27 »
Pohjoismaiden ulkopuolella olen "ihan varmasti italialainen". Sama tapahtuu jos joku jostain muualta maailmasta tuleva juttelee kanssani jossain täällä omassa maassani, olen aivan varmasti italialainen.

Aikoinaan kun töiden takia reissasin paljonkin ulkomailla niin aina joskus kyselin ihmisiltä syytä tähän italialaisuuteeni. Aina sain samat perustelut :Olen kuulemma ihonväriltäni ja elekieleltäni aivan italialainen. Eikä hiusten värikään ole väärä vaikka olenkin "purkista punapää"  ;) sillä hiusteni väri on kuulemma aivan sama kuin punapäisillä italialaisilla.

Mies nauroikin kun tuo matkailuauto muutti meille että nyt on taloudessa sitten yksi ihan oikeasti italialainen ja yksi joka menee täydestä italiattaresta  ;D

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.06.2020 kello on 20:53
    • Opastetut kalastusreissut Muonionjoelle, Jäämerelle, Namsenille
« Vastaus #21 : 24.01.2017 kello on 22:16 »
Euroopassa kun on joku ääneen arvellut kotimaata, niin englantilaiseksi ovat ehdotelleet, vaikka en omista leveitä korvia :)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:09
« Vastaus #22 : 24.01.2017 kello on 22:22 »
Euroopassa kun on joku ääneen arvellut kotimaata, niin englantilaiseksi ovat ehdotelleet, vaikka en omista leveitä korvia :)

:D
Onko sitten helposti palava iho yms. piirteet?