Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Fiat Ducato -95 1.9TD

<< < (3/11) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.01.2017     kello on 15:41 --- Oliko sinulla puoli-integroitu tai alkovi.

--- Lainaus päättyy ---

Alkovi oli, I-koppasella Viiatilla.
Se 'vika' siinä oli, jotta 1:sen ja 2:sen väli oli liian iso.
Kun mäki oli jyrkkä ja serpentiinissä piti vaihtaa, piti kans olla kierroksia....

FASTDOHC:
Jatketaanpa kyselyä kyseisestä autosta  :)

Mää en nyt oikein ole saanut selkoa netin kautta sellaisesta asiasta kuin, pitääkö tässä vaihtaa vesipumppu aina jakopään yhteydessä??

olen löytänyt niin ristiriitaista asiaa tästä että olen mennyt sekaisin  ???
Ja mistäköhän löytäisi edullisesti tämän jakopääSARJAN?? Kokemuksia  Thumb

Toinen kysymys: en ole vieläkään saanut mistään kunnon vastausta, että missä tässä ducatossa on vaihdelaatikon tyhjennysroppu ja täyttöroppu??

Tiedän juu autojen kanssa paljon työtä tehneenä, että tyhjennys roppu on siellä alhaalla, mutta mikä niistä? Ja mistä ropusta se täytetään??
Olen niitä kaikki kokeillut avata mutta mikään ei tunnu aukeevan edes 2 metrin jatkovartta apuna käyttäen.
Löytyisikö joltain oikein valokuvan kanssa että mitkä nämä kaksi proppua on, kiitos  :)

Pitäisi ensi viikolla ottaa ducato rättihallista aurongon paisteeseen ja alkaa tekemään huoltoja  8)

tsahkali:
Noissa kaikissa ei edes ole täyttöroppua, vaan sieltä pitää irrottaa joku anturi, tai vastaava ja siitä reijästä menee öljyt sisään.
Oletko katsellut Haynesin kirjaa?

porakone:
Tyhjennysroppu on siellä tasauspyörästön paikkeilla, luonnollisesti alhaalla. Täyttöroppu samoilla nurkilla ylempänä mutta paljon helpompi on kotikonstein täyttää siitä laatikon päältä peruutusvalokatkais imen reijästä.

Plösöilijä:
Huohottimen reijästä täyttö.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View