Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Apua matkailuauton ostoon
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 31.12.2016 kello on 18:57 --- no jos on onneton kuski, ei se saa sitä 3m autoa 6m reikään.
--- Lainaus päättyy ---
Siinäkin saattaa olla mulla syy pieneen autoon... :)
volvo:
olet kyllä alan ihan oikeassa. mutta kun on ihmisiä kenellä se auton ajaminen ei vaan onnistu. niitä on tavan autoilevissa, ammattikuljettajiss a, karavaanareissa, eli kokoon katsomatta.
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 31.12.2016 kello on 19:03 ---Siinäkin saattaa olla mulla syy pieneen autoon... :)
--- Lainaus päättyy ---
Niin sinulla kun ei tuota ajokokemusta vielä niinpal ole, niin ymmärretään hyvin :D
Ma siirryin Lynxiin ja tuntsa kotaan, kun tuolla retkeilyautolla ei tahdo päästä joka paikkaan.
Turhan Höpöttäjä:
No niin. Matkailuvaunuilu on kuollut ajatus, jos lukee noita kulkimen pituus juttuja. ;D
Tottakai jokainen puolustaa omaa valintaansa. Tärkeintä on tietysti että kuljin liikkuu, jos ei ole kausipaikalla. Mitenkä se on muuten liikkunut viimmeisen kuukauden aikana. ::)
Alan:
Ei välttämättä ole, jos vaunu on samanmittainen kuin autokin, tai hiukan lyhyempi. Kun pitää mahtua ne kulmatuetkin vääntämään.
Tielle sopii useimmiten, eikä vaunuilijalla ole samanlaista tarvetta sopia sinne keskustakämppärille kuin matkailuautoilijall a.
Tie- ja lauttamaksut on sitten toinen juttu, mutta eipä ole tämän ketjun aihe.
Käyttötavat ne kovasti eroaa, kaikille löytyy paras kompromissi, kun tiedostaa tarpeensa ja sen asettamat vaatimukset, itse asettamassaan tärkeysjärjestykses sä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta