Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Apua matkailuauton ostoon

(1/13) > >>

samuelx:
Ensimmäistä matkailuautoa etsimässä. Reissut suuntautuu kesäisin Ruotsiin, sekä keskieurooppaan.
Porukkaa mukana 3 tai 4 aikuista.
C kortti löytyy.
Tämä rupesi kiinnostamaan:
http://www.nettikaravaani.com/eura-mobil/integra-726-hb/1469113
Onko tuommoinen kuinka kestävää tekniikkaa?
Ei jaksais aina olla ropaamassa.

Hieman mietityttää auton koko. Taitaa olla aika kallista viedä lautalla Ruotsiin/Saksaan?
Tuossa kyllä nukkuisi 4 mukavasti, että ei tarvi edes pöytäryhmiä purkaa yöksi.
Olisiko Nettikaravaanissa muita alle 20.000€ hyviä ehdokkaita?

Mautoilija:
20000€:n hintaluokassa katselisin sisustusratkaisulta an miellyttävät ja niistä sen joka ei ole märkävaurioinen. Tutki ja kolistele jokainen nurkka ja luukun/reiän ympäristö. Alustan ruostevauriot kannattaa myös tutkia.
Tekniikkaa kyllä vaihtaa tai korjaa. Mätä ulkoseinä tai ruostunut kotelo on hankalampi korjattava.

Raksaus:
Tervetuloa palstalle. Itsellä ei ole Eura mobilia ollut mutta se mitä näiltä palstoilta olen lukenut niin pitäisi olla ihan laadukas Saksalainen valmistaja. Toiset vannovat myös takavedon nimeen joka tuossakin näyttäisi olevan. Jos paino ei ole ongelma niin uskoisin auton olevan hyvä jos vain on hyvässä kunnossa.

Ruotsissa kuulemma kannattaa katsella painoja mutta kun tuo on valmiiksi jo kuorma auto ja jos korttikin riittää niin sekään ei pitäisi olla sinulle ongelma. Keskieuroopassa kai painon takia joutuu maksamaan esim motareilla enemmän. Lautoilla kai merkittävää on pituus ja korkeus. Joten tuosta joutunee maksamaan sen mitä muistakin yli kuusi tai yli seitsemän metrisistä. Rajat riipuvat aina yhtiöistä.

Aika harvinanen muuten mitä itse olen näitä selannut tuo että näin uusissa olisi 7 matkustuspaikkaa.jo s myyjä on yritys tuo voinee pitää paikkaansa. Muutoin näiden ilmoitusten tietojen kanssa kannattaa olla varovainen ja tarkistaa rekisteriotteesta tai tilata tiedot jo etukäteen Trafilta.

Pohjanperän pappa:
Vaikuttaa hyvälle, jos kaikki tiedot pitää paikkansa niin saattaa olla oikea löytö.

Minä vain epäilen tuota liikettä; J.Rinta-Jouppia.  Oma kokemus, että huijarifirma. Oma kokemus!

Turhan Höpöttäjä:
Käy katsomassa ja koeajolla. Kyllä siinä selviää onko siinä ylitsepääsemätöntä vikaa. Äkkiseltään ilmoitusta katsoessa näyttäisi hyvältä. Mersun tekniikka, intekroitu ja riittävän kokoinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View