Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Apua matkailuauton ostoon

<< < (5/13) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Siinä on Mesen tekniikka, ihme jos nuilla kilometreillä on voimansiirrossa ja koneessa ihan oikeata vikaa.

Pohjanperän pappa:
Minulla vm 1998 mese LMC ajettu 143 tkm.  Asuntopuolelle joudun alku vuodesta laturin uusimaan ja syksyllä alustaan etuvakaajan kiinnitysrauta katkesi, kun koiranluiden kumiholkit oli menneet väljiksi. Holkit uusiksi ja uusi kiinnitysrauta uusiksi.

Vuonna 2013 uusittu alapalllonivelet ja taas 2014 taas. Vaihtoivat uudelleen takuuseen.

2014 katkesi apulaitehinna. Olisi pitänyt tarkistaa tai tarkistuttaa. Minun moka.

Muuta ei ole vielä ollut.  Minulla ollut reilut kolme vuoota. Minä olen ajanut 75 tkm.

Jgahpir:
Että reissussa viihtyminen perustuisi siihen, että kaiken pitäisi olla kuin kotona, hmm.
Joku voisi ajatella juuri päinvastoin.

Sähköpyörät onkin mielenkiintoinen valinta. Neljä kokoajan käytössä, ehjää ja ladattua pyörää melkein rajoittaa tukikohdaksi vaanarialueen, jossa verkkosähköä. Mikä ei tietysti ole huono ratkaisu lainkaan.

Lapset ei tunnu pienistä tiloista valittavan, se on aikuisten ongelma ja asennekysymys.
Jos on yksiön hintaisesta hankinnasta kysymys, vuokraus ja kokeilu ensin maksaa vaivan.

eura665:
Se Iienee ikuisuuskysymys onko isompi parempi. Kaikissa on puolensa, meillä on nyt kallistuttu siihen että seuraava on hiukan nykyistä suurempi. Asettunee sinne 7-7.5m tienoille, uskon sillä pääseväni kaikkialle minne on tarvis. Niukasti on vaan tarjontaa kerrossängyllisen tarpeisiin, vaan löytynee kun on sen aika.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: samuelx - 30.12.2016     kello on 19:59 ---Kävin auton katsomassa. Olihan siinä kaikenmoista vikaa.... 
* Etu trumatic ei lähtenyt ollenkaan käyntiin.
* Taka Trumatic kolmannellakymmenel lä yrittämällä lähti käyntiin, mutta puhallin oudosti pätki ja samaan pätkimisen tahtiin vilkutteli vikavaloa.
* Agregaatti ei toiminut.
* eberi ei toiminut
* jääkaappi ei toiminut
* hellan sytytys ei toiminut, mutta tulitikuila sytty.
* Laturi  toimi heikosti. Jänite heitteli auton ajoakussa 11- 13 voltin välillä ja asunto-osan akku ei latautunut ollenkaan. ajoakku oli juuri vaihdettu uuteen.
* VDO merkkinen peruutuskamera/navin näyttö oli pimeä. 
* Voimansiirrosta kuului outoa ääntä, paitsi silloin kun oli kytkin pohjassa.
* Moottorista kuulu outo ääni, kun "vedätti" 30-60 vauhdissa hieman isommalla vaihteella. Ihan kun hihna olisi luistanut
* Auto puolsi vasemmalle.
vesi systeemejä ei päässyt testaamaan kun olivat tyhjänä

--- Lainaus päättyy ---

Onhan tämä hirmuinen vikalista, varsinkin jos tuollaiset laitteet ei ole tuttuja.

Lämppäreistä kannattaa olla yhteydessä Mjo33400:an kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View