Tekniikkakeskustelut > Projektit
Sprinter w906 retkeilyauton ihmettelyä
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 8.01.2017 kello on 12:35 ---Minkä kokoisella laturilla latasit akkua samalla? Oliko vielä alkuperäinen matti käytössä vai oletko päivittänyt?
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on 15A laturi tuossa Invertterin yhteydessä.
Nyt tosin vaunussa odottaa se 50A laturi asentamista, niin ei tarvi tosiaan puskassa koko päivää akkua täyttää aggregaatilla.
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 8.01.2017 kello on 13:11 ---Sekin kannattaa invertterihommissa mainita, että TLP llä on markkinoiden paras akusto ja reilun kokoinen. ;)
--- Lainaus päättyy ---
No juu, onhan se 250Ah se akku.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 8.01.2017 kello on 20:44 ---Mulla on 15A laturi tuossa Invertterin yhteydessä.
Nyt tosin vaunussa odottaa se 50A laturi asentamista, niin ei tarvi tosiaan puskassa koko päivää akkua täyttää aggregaatilla.
No juu, onhan se 250Ah se akku.
--- Lainaus päättyy ---
Akku kun nyt vain ottaa sen virran minkä ottaa vaikka 500A sille tyrkyttäisit.
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 9.01.2017 kello on 10:42 --- Akku kun nyt vain ottaa sen virran minkä ottaa vaikka 500A sille tyrkyttäisit.
--- Lainaus päättyy ---
Se kun tuon akun valmistajan ilmoittama max latausvirta on 63A Thumb
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 9.01.2017 kello on 10:59 ---Se kun tuon akun valmistajan ilmoittama max latausvirta on 63A Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se hyvin pitää paikkansa. Minun Ritar 200ah akulle max latausvirta on 60A.
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 9.01.2017 kello on 10:59 ---Se kun tuon akun valmistajan ilmoittama max latausvirta on 63A Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kuinka korkea jännite tarvitaan, jotta akkuun pystytään ajamaan tuota 63A virtaa ja missä akun lämpötilassa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta