Tekniikkakeskustelut > Projektit

Sprinter w906 retkeilyauton ihmettelyä

<< < (18/31) > >>

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  7.01.2017     kello on 22:22 ---kattele niitä dometic vehkeitä, on halvempia kuin waeco ja tarjonta suurempi. Suurin osa raskaankaluston eväskaapeista on dometic

--- Lainaus päättyy ---
Täytyypä kurkata, olen vain hakenut waecoa siinä uskossa että muita ei olekkaan  ;D Ei se budjetti nyt ihan ehdoton ole mutta kohtuudessa täytyy pysyä. Itse autoon niin on nyt toiminut ihan hyvin kun on saanut vähän enempi ajoa ja akku ladattu laturilla täyteen muutamia kertoja. Myös saksasta tullut koukku ja defan lohkolämppäri paikalliselta tarvikemyyjältä on asennettuna. Kuvia en ottanut kun ei tullut puhelin talliin asti mukaan :'(

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  7.01.2017     kello on 17:09 ---https://www.verkkokauppa.com/fi/product/1742/drbmb/Scandomestic-MB35-minibaari-35-l-A-energialuokka-musta

Toimiskohan tälläinen tässä? Jos käyttäis tuota invertterin kautta niin mitenköhän on? Invertteri on jotain 1500 vai oliko 2000w. Laskekaa joku viisas minkäkokoinen ylläpitolaturi pitäisi olla että tuota voisi käyttää invertterin kautta myös leiriytyessä? Tai sitten vetäisi pistorasian invertterin viereen niin voi vaihtaa töpselin siihen niin ottaa suoraan tolpasta jännitteen.  Olen tässä nyt pähkäillyt niin kyllä tähän vain jonkunlainen jääkaappi laitetaan ja samalla pieni vesijärjestelmä.

--- Lainaus päättyy ---

Mullahan on vaunussa tämmönen invertterin kautta ja ainakin viime syksyn pelitti hyvin.
Tarrat tuossa ovissa on varmuuden vuoksi, jotta ajon aikana ovet pysyy kiinni.
Sekin toimi ihan hyvin koko viime syksyn ja hintaa jenkkikaapilla oli about 250€  Thumb

Joko:
Minkä kokoisella laturilla latasit akkua samalla? Oliko vielä alkuperäinen matti käytössä vai oletko päivittänyt? Käyttö olis niin pientä että tuollainen aivan tavallinen mahdollisimman pieni kaappi kävis. Halvimpia uusia olen nähnyt satasella ja tais olla vähän allekkin

Jgahpir:
Sekin kannattaa invertterihommissa mainita, että TLP llä on markkinoiden paras akusto ja reilun kokoinen. ;)

Teukka-74:
Kompressori jääkaapin saat 200€. Älä laita noita peltier kaappeja.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View