Pieni summa laitettu hyvään tarkoitukseen. Näin isolla porukalla voisi vaikka lisätä nollan tuohon tavoitteeseen 

|
Pieni summa laitettu hyvään tarkoitukseen. Näin isolla porukalla voisi vaikka lisätä nollan tuohon tavoitteeseen
![]() Pieni summa laitettu hyvään tarkoitukseen. Näin isolla porukalla voisi vaikka lisätä nollan tuohon tavoitteeseen Viime vuonna yritettiin tonnia, saatiin kasaan 200€ ![]() Tänä vuonna ollaan sitten realistisempia. Iso osa taitaa olla niin itsekeskeisiä
![]() Iso osa taitaa olla niin itsekeskeisiä Monella varmasti mennyt luottamus kaikkiin hyväntekeväisyysjär jestöihin näiden huijaus keräysten vuoksi. Pelastusarmeija on ainoa järjestö johon minä luotan, keräyskustannukset noin 5% tuotosta joten perille menee 95% lahjoittamastasi summasta. Hieman toisin oli näissä syöpäsairaiden lasten tuki, pelastushelikopteri n tuki ja monissa muissa keräyksissä. SPR ja pelastakaa lapset ry on boikotissa kun maksavat reilun 100k€ palkkaa toiminnanjohtajille en. Siihen saa muutaman lahjoituksen tehdä ennen kun nuo on kuitattu. Mitä jätin tekemättä kun minusta tuli anonyymi?
Monella varmasti mennyt luottamus kaikkiin hyväntekeväisyysjär jestöihin näiden huijaus keräysten vuoksi. Pelastusarmeija on ainoa järjestö johon minä luotan, keräyskustannukset noin 5% tuotosta joten perille menee 95% lahjoittamastasi summasta.Allekirjoitan tuon,ja siksi olen aika nihkeä osallistumaan mihinkään keräyksiin .
"Köyhä antaa vähästään, rikas ei paljostaan". Tämä köyhä antaa, ja on antanut sotaveteraaneille niin kauan kuin viimmeiselläkin henki pihisee. Ja tähän keräykseen annan pataan Sokoksen kulmalla. Silloin raha menee kaikkinensa heille.
Jos vimmeisen kuukauden aikana olisi löysännyt kukkaron nyöriä vitosen verran jokaiseen keräykseen mitä on järjestetty, saisi syömisen jättää muiden harrastukseksi. Mitä jätin tekemättä kun minusta tuli anonyymi? Maksun jälkeen kysyy nimeä tai nimimerkkiä, sekä terveisiä. Ajatus ja osallistuminen tärkeintä, ei se millä nimellä tai summalla osallistuu "Köyhä antaa vähästään, rikas ei paljostaan". Tämä köyhä antaa, ja on antanut sotaveteraaneille niin kauan kuin viimmeiselläkin henki pihisee. Ja tähän keräykseen annan pataan Sokoksen kulmalla. Lähestymme tavoitetta
Kukahan rikkos 200€ rajan ![]() Voitas nostaa sitten tavoite 400€ ![]() Minä rikoin
Laitoin 3pv "tupakkirahnat" parempaan käyttöön ![]() Itse lahjoitan kaikki joululahja ja viina rahat jotka on tarkoitettu yhteistyö kumpaneille punaisen ristin ( rode Kruis ) katastrofirahastoon . Enkä tunne olevani sen huonompi ihminen kuin muutkaan. Ja tätä olen tehnyt 1990 luvun lopusta asti. Tässä yksi palkka taulukko belgiasta ja hollanista. https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/hoaxes/hoaxsalarissendirecteurenvangoededoelen Ja tässä vuodelta 2012 belgian pelastus armejan ( Leger des Heils ) johtajan palkka Leger des Heils Envoy drs. C. Vader (directeur W&G) € 115.553. Kakkosmieskin ylätää yli 100 000 euroon, ei huonosti. http://www.gemiddeld-inkomen.nl/salarissen-directeurs-goededoelen-2012/ Nostettu keräystavoitetta kunnianhimoisesti toissa vuoden kerätyn tasolle.
Ja tähän keräykseen annan pataan Sokoksen kulmalla. Silloin raha menee kaikkinensa heille. Ei mene, koska keräyksen järjestäjä joutuu tallettamaan kerätyt käteiset pankkiin joka ottaa oman siivunsa rahoista koska joutuu laskemaan rahat. Nettisiirrolla ko. kuluja synny, joten lahjoitus menee lyhentämättömänä järjestön tilille. Ei mene, koska keräyksen järjestäjä joutuu tallettamaan kerätyt käteiset pankkiin joka ottaa oman siivunsa rahoista koska joutuu laskemaan rahat. Nettisiirrolla ko. kuluja synny, joten lahjoitus menee lyhentämättömänä järjestön tilille. Joskus kuulin että olisiko 5cent kolikosta suurin osa mennyt pankille. |