Mistäpä näkemiseni tiedät?Vuoden päästä muutto Viroon
Mielestäni kaksinaismoralismia on juuri se että (jostain syystä) vaihdetaan asuinmaata ja sieltä kommentoidaan entisen asuinmaan nykyistä toimintaa.
Mitäs Tikkakoskella ollaan tästä mietitty?

Miten tulevaisuudessa käytät Vikingiä laivamatkoillasi.Äänestäjiä yhteensä: 64 Äänestys päättynyt: 8.12.2016 kello on 09:08 Mistäpä näkemiseni tiedät?Vuoden päästä muutto Viroon ![]() Täällä asutaan ulkomailla, mutta onneksi ei pohjois koreassa. Siellä asuu kommentoimaton väki ja semmoisen väen kaverit jotka haluaa mielipiteiden vaihtoa rajoittaa.
![]() Että asutaan Virossa ja sieltä kommentoidaan Suomen olosuhteitaHyvähän se on että kommentoidaan, varsinkin jos maan asukkaat ei ymmärrä omia etujaan tai toimiaan ![]() Hyvähän se on että kommentoidaan, varsinkin jos maan asukkaat ei ymmärrä omia etujaan tai toimiaanEntä se kaksinaismoralismi? Entä se kaksinaismoralismi?No sitähän kai esiintyy muuallakin, muttei oikein tähän aiheeseen kuulu. Samoin minä olen erittäin maahanmuuttoystäväl linen vaikka kohdemaatani en ole vielä valinnut.
Mutta tuskin se tuohon lahden toiselle puolelle vain jää,kyllä lämpimämpää pitää olla. Mistäpä näkemiseni tiedät? Kyllä asuu Virossa. (viittaus ai'empaan) Ja ennen Viroa asui vuosia, vuosia Espanjassa. Suomen kansalaisena minulla on perustuslain mukainen, 100% oikeus kommentoida samoja asioita kuin Suomessa asuvilla. Näen ehkä jopa asiat paremmin ja laaja-alaisemmin "ulkopuolisena" ![]() Tiedätkö sinä miksi me (vaimo) olemme muuttaneet pois Suomesta, ellet, silloin ei pitäisi itse moralisoida kaksinaismoralismii n viittaavia tekstejä. Yleisellä tasolla analysoidessa, intuitiona tämän tapainen kirjoittelu voi herättää lukijassa mietteitä asianomaisen omaavan kateutta, katkeruutta, kaunaa, jne. Haluaisi toimia samoin, mutta jostain syystä on siihen kykenemätön. Vinkkinä kohdaltamme voin sanoa että kaikki asiamme kestää takuu varmasti päivänvalon, joten vastaavanlaiset kirjoittelut voi jokainen jättää aivan suosiolla unholaan. Vakuudeksi tarkennan ettei kyseessä ole veropakoilu, rikollisuus tai kaikki, edes sellaisiin viitauksiin liittyvät asiat. Kansalaisuuteeni viitaten totean seuraavaa: Voin aikanaan muuttaa tarvittaessa kansalaisuuteni virolaiseksi. Olen ai'emmin tuonut esille kulkevani omia polkujani. Tässä edelleen yksi syy lisää omalle polulle jota pidän kohdallemme "etuoikeutettuna" asiana. Tällaisiin "etuoikeuksiin" pääsee olemalla ennakkoluuloton ja hyvällä itsetunnolla varustettu. Täytyy muistaa että jos on äänestänyt aikoinaan (v.1994 ?) EU:hun liittymisen puolesta, on samalla äänestänyt erään EU:n keskeisen "peruspilarin," ihmisten ja tavaran vapaanliikkumisen puolesta EU: jäsenvaltioissa. Olen vaimoni kanssa toteuttanut äänestyksen tulosta liikkumisella / asumalla ja edelleen asuvana vapaasti EU:n jäsenvaltioiden alueilla. Toki myös Suomessa, viimeksi 19.11.2016 kello:10.40-21.30 välisenä aikana. Toki hypätty aika-ajoin "aisan" yli joskus Aasian puolelle(kin) Mautoilija lienee nyt tässä asiassa "aamua viisaampi?" Kyllä Kiinassa tehty Volvo on aivan mutua .Ei löydy Suomesta eikä Euroopasta yhtään Kiinassa tehtyä Volvo vielä vuosikausiin jos koskaan tule löytymäänkään. Ei kai nyt sentään ihan pelkkää mutua, vaikka vielä ei Kiinassa tehtyjä Volvoja täällä näykkään. Lainaus, jossa Samuelsson valottaa tulevaisuuden suunnitelmia: "Volvon ylin pomo Håkan Samuelsson kertoi, että Kiinasta tulee yhä tärkeämpi valmistuspaikka Volvolle. Tavoitteeksi on asetettu jopa 800 000 auton vuosittainen myynti vuoteen 2020 mennessä, joten tuotantoakin pitää järjestellä uudestaan. Kiina ei tule jäämään vain S90:n valmistusmaaksi, vaan myös nykyisen ja seuraavan sukupolven S60:tä sekä V60:tä ja tulevan 40-sarjan autoja tehdään siellä. Volvo ei kuitenkaan vielä vahvistanut, onko Kiina jatkossa niiden ainoa valmistusmaa." En usko, että tällaista ihan turhaan julkisuuteen tuodaan. Hei, miksi eri autoja tehdään eri paikoissa ?
No on h***tin kallista kuskauttaa kymmeniätuhansia autoja maanosasta toiseen. Esim Audi A6 http://www.autowiki.fi/index.php/Audi_A6 Valmistaja ja valmistusmaa Audi, Saksa, Kiina, Intia VW Passat Valmistaja ja valmistusmaa Volkswagen, Saksa, Kiina, Brasilia Toyota Corolla Valmistaja ja valmistusmaa Toyota, Japani, Kanada, Yhdysvallat, Australia, Turkki, Intia, Iso-Britannia, Brasilia, Malesia, Pakistan, Thaimaa, Filippiinit, Indonesia, Taiwan, Kiina Ford Fiesta valmistusmaa Ford, Brasilia, Saksa, Meksiko, Kiina, Intia, Englanti ja Etelä-Afrikka Ford Focus valmistusmaa Ford Motor Company, Saksa, Espanja, Italia, Venäjä, USA, Meksiko, Argentiina, Kiina, Taiwan, Filippiinit ja Etelä-Afrikka MB C valmistusmaa Mercedes-Benz, Bremen, Saksa Sindelfingen, Saksa East London, E-Afrikka Juiz de Fora, Brasilia Pune, Intia Pekan, Malesia Samut Prakan, Thaimaa Ho Chi Minh City, Vietnam Wanaherang, Indonesia MB E Valmistusmaa Egyptin lippu Egypti Indonesia Intia Itävalta Malesian lippu Malesia Saksan lippu Saksa Thaimaan lippu Thaimaa jne Ei kai kannata ääri-ihmisten yrittää itseeän ja kaltaisiaan viihdyttää kovin hirveästi. Globaalissa maailmassa ![]() Elikkä kun ostaa ulkolaista niin ulkolainen ostaa suomalaista
![]() No sitähän kai esiintyy muuallakin, muttei oikein tähän aiheeseen kuulu.Sittenhän viestin voi poistaa ![]() Kyllä asuu Virossa. (viittaus ai'empaan) Ja ennen Viroa asui vuosia, vuosia Espanjassa.Mistähän terveydenhoitomaksu ista on kyse? Palkastani veroa maksan, siitä verottaja lähettää vuosittaisen todisteen. Palauttaen ylimääräiset tai laskuttaen maksamattomat. Kiinteistö(i)stä erillinen lasku. Kuten jo aiemmin olen todennut, kommentoin ainoastaan kirjoitettuun. Asuinpaikaksi on kerrottu Viro, kansalaisuutta ei. Kristallipalloni ei ennusta. Muuttosi syitä en arvaile, eivätkä ne minua kiinnosta. Yleisellä tasolla, intuitiona analysoidessa haluat jollain tapaa selitellä toimintaasi, mutta jostain syystä olet siihen kykenemätön. Itsekin olen joskus äänestänyt. Päivä päivältä on ihminen viisaampi. Aina oppii jotain uutta. Aamu on edellistä iltaa viisaampi Keltaisia pallukoita ihan kivasti. Olet sinä Mautoilija aika witun hankala ihminen ainakin näin netissä, en ehkä haluaisi tutustua livenä näillä tähän astisilla kommenteilla.
Olet sinä Mautoilija aika witun hankala ihminen ainakin näin netissä, en ehkä haluaisi tutustua livenä näillä tähän astisilla kommenteilla.Älä pelkää Asiasi keskusteluun oli? Näin kevennyksenä, että asiat ei mene liian vakavaksi, on M/S Viking Grace rakennettu Turun telakalla. Ja maksoi 240 miljoonaa euroa.
Taitaa olla uusin matkustajalaiva, joka seilaa Suomessa ja on myös tehty Suomessa. Mikä lie onkaan edellinen matkustajalaiva, joka seilaa Suomessa ja on tehty myös Suomessa. Viking XPRS ?? |