Miten tulevaisuudessa käytät Vikingiä laivamatkoillasi.
Äänestäjiä yhteensä: 64
Äänestys päättynyt: 8.12.2016 kello on 09:08
Miten tulevaisuudessa käytät Vikingiä laivamatkoillasi.Äänestäjiä yhteensä: 64 Äänestys päättynyt: 8.12.2016 kello on 09:08
miksei nekin voisi kotimaasta ostaa.![]()
![]() Mulla 3 eri tilausta ollut vetämässä;Minä tilasin porakoneen akkuja ihan kotimaasta. Kesti toista kuukautta, kun seiso postin varastossa. Nopeemmin olis saanu suoraan valmistajalta Kiinasta. [/list]Turha se täällä on jeesustella kotimaisen ostamisen kannalla kun volvoonkin tilaillaan osat ulkomailta Johan sen joku kirjoitti - miksi pitäisi maksaa täsmälleen samasta osasta 2-3 kertainen hinta? Jos näytät mulle paikan, josta saan suomessa tehtyjä Volvon alkuperäisosia, niin muutan heti ostokäytöstäni ![]() Ei kaikki tilaa. Itse viimeksi jarrulevyt siniseltä ostin.Minä jakopään osat,lasin pyyhkijän sulat ![]() Minä jakopään osat,lasin pyyhkijän sulat Paljonko muuten maksoi jakopäänosat marmoritiskillä? ![]() Taitaa olla aika harvala eu alueella valmistetut vehkeet ? Kaiken maailman kiinalaiset lenovot sun muut, miten joku edes ilkiää myydä niitä ? Nehän on kiinalaisia kaikilta osilta ![]() Paljonko muuten maksoi jakopäänosat marmoritiskillä?En muista,mutta ei ne kalliita ollut ![]() En muista,mutta ei ne kalliita ollut No hyvä. Pitää enskerralla hakea Wetteriltä, kun alkuperäiset osat, maksoi nyt melkeen 130e kuluineen ![]() No kuiteski tilaat vaikka nyt yhet levyt ostit joita ei kannata ulkomailta tilata ku ei ne täälläkään mitään maksaOstan maailmalta VAIN tavaraa mitä ei täältä saa. Just Samsungin töllöön muuntajan, italiasta. Muualla ei kyseistä edes ollut olisi pitänyt ostaa koko piirikortti. Sitten läppäriin emon, senkin italiasta , ei ollut muualla kuin kiinassa ja jenkeissä muuten myynnissä , italian lisäksi. Komponentit Uraltonesta tai Partcolta
Tässä hyvä tuote, tosin ei välttämättä vaihtoehto kun eri linjalla:Itse ottanut Eckerön , SFC-kortilla sai siitäkin 30€ 145€:n matkasta pois. Hyvät aikataulut ja ihan ok paatti. Lisäksi yhtiökin kotimainen ![]() |