rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa  (Luettu 18246 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #15 : 18.11.2016 kello on 19:16 »
Onko Pamauksesta tullut hippi,kun   ei voi mennä suihkuun ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:13
  • Etelä-Pohjanmaa
« Vastaus #16 : 18.11.2016 kello on 19:20 »
Onko Pamauksesta tullut hippi,kun   ei voi mennä suihkuun ;D

Olen juppihippipunkkari ja vaihdan paikkaa
Lennän taas
Turha meikäläistä yrittääkään kategoriin laittaa

• Vieras
  • Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
    « Vastaus #17 : 18.11.2016 kello on 19:23 »
    On käytetty muutaman kerran! muutoin kahlaan veteen pesulle pääsääntöisesti, alueilla sitten toisesta suihkusta

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.11.2025 kello on 12:09
    • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
    « Vastaus #18 : 18.11.2016 kello on 20:27 »
    Meillä on suihku lähinnä varastotilana. Hyvä paikka laittaa lasten ja miksei aikusitenkin märät vaatteet kuivumaan Suomen kesän kastellessa.

Itse suihkussa käydessäni viihdyn lämpimässä vedessä lilluen niin kauan että sormet näyttää ryppyisiltä. Vaikea kuvitella että tuo parisataa litraa riittäisi edes alkuun minulle. Pitäisi olla amerikkalaistyyline n kiinteä visiliitos, että homma hoituisi. Toistaiseksi meidän matkailureissuilla on sen verran useasti yövytty alueilla, etten ole kokenut ongelmaksi. Ja Suomessahan puolestaan järviä riittää.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:31
    • Kainuu
    « Vastaus #19 : 18.11.2016 kello on 23:00 »
    Kyllä se lämmin suihku on ehdoton kun kesäkuun alkupuolella Ruotsin lapissa viikon kalastelee, tunturista valuva sulamisvesi on 7-8 asteista...on polvet melko sinisenä kun kahlailee sinne saati vielä saippuan kanssa tuhrailis. Kesällä sitten riippuen missä majoittuu korvessa kalalla vai alueella.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:06
    « Vastaus #20 : 18.11.2016 kello on 23:21 »
    ..
    Itse suihkussa käydessäni viihdyn lämpimässä vedessä lilluen niin kauan että sormet näyttää ryppyisiltä. Vaikea kuvitella että tuo parisataa litraa riittäisi edes alkuun minulle. Pitäisi olla amerikkalaistyyline n kiinteä visiliitos, että homma hoituisi.
    ..
    Kuka mitäkin suihkussa tekee - toiset jopa harjoittelee jälkeläisten tekoa.. Mutt, jos vain pesulla käy (tukasta varpaisiin), niin kyllä meillä on 4hlön kohdalla ollut ~50l kulutus yhteensä. Sen suihkuhanan voi välillä sulkeakin. Asennetta kannattaa kyllä korjata minimalistiseen - ja kun tottuu kulkimessa ekologisempaan, niin kenties kotonakin saa säästöjä aikaan..

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    « Vastaus #21 : 19.11.2016 kello on 08:10 »
    Armeijassa oltiin sissikeikalla ja fatilliseen laitoimma pakillisen kiehautettua vettä ja kahdella sellaisella mies itsensä pesi.
    Nyt laitan Bilteman aurikolämmittimeen 8 litraa vettä ja aina siitä jää iso osa ylimääriseksi pesun jälkeen. 

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:24.01.2020 kello on 10:34
    « Vastaus #22 : 19.11.2016 kello on 08:54 »
    Ulkona -10°C, telttasauna ja vaunuun suihkuun saunomisen jälkeen.
    Toimiva setti  Thumb

Toi suihku vaunussa on ehdoton, mikäli syksyllä puskaparkkeeraa pohjoisessa.
    Tietenkin telttasaunaan saisi vedenlämmittimen kaminan yhteyteen, vaan oli sen verran arvokas metalliloota, etten innostunut ostamaan.
    20€ osista lähemmäs 300€ 'tuote'... varmaan jotain hi-tekkiä  :laugh: -> https://varuste.net/Savotta+Kamiinan+vesisäiliö+%28boileri%29?_tu=36076
    Teen itse vastaavan, kun tässä innostun...

Sitten saaviin sopiva vesi ja suihkun saa 12V toiminnalla sinne saunaan halutessaan.
    Tietenkin pelkkä nappokin riittää, mutta vähemmän se vettä vie tuo 12V suihku...

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #23 : 19.11.2016 kello on 09:54 »
    Olen sen verran laiska, että valmiiseen suihkuun/saunaan menen, jos sellainen tarjolla on. Välillä on ollut stellplatzeillakin.

Jos ei ole, niin sitten autossa. Käyttö tainnut lisääntyä, kun leirintäalueiden käyttö on vähentynyt. Käymättä en jätä, enkä tähän asti muista järvessä peseytyneeni. Nuorempana autoretkillä kyllä.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.01.2023 kello on 16:46
    • Siikajoki-Ruukki
    « Vastaus #24 : 19.11.2016 kello on 14:22 »
    Eipä tule auton suihkua käytettyä. Mieluummin olisin senkin tilan käyttänyt vaikka vaatekaapiksi.
    Kenkäkomerona tulee käytettyä ja märkiä vaatteita kuivattua. Joten meidän käytössä turhake.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:36
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #25 : 19.11.2016 kello on 15:50 »
    Vaunussa kun on oikea suihku sitä tulee syysreissuilla käytettyä. Tänä vuonna 3 krt 10 vrk aikana, alueilla alueitten suihkuja.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:13
    « Vastaus #26 : 19.11.2016 kello on 16:30 »
    Mulla kun ei ole koko suihkua, niin on keksittävä jotain...

Varoina on nyt suihkuletku ulos ja imukupilla kiinni. Tosin vain kylmä vesi.
    Toinen vaihtoehto on ollut lista Suomen uimahalleista. Muista maista ei tietoa.
    http://www.ukty.fi/linkit/suomen-uimahallit-ja-kylpylat/

Kumpaakaan vaihtoehtoa en ole vielä tarvinnut, vaikka käynkin suihkussa liki joka päivä matkallakin.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
    « Vastaus #27 : 19.11.2016 kello on 16:54 »
    Autossa on suihku ja sitä myös käytetään

Sen suihkuhanan voi välillä sulkeakin. Asennetta kannattaa kyllä korjata minimalistiseen - ja kun tottuu kulkimessa ekologisempaan, niin kenties kotonakin saa säästöjä aikaan..

Suihkukahvan voi myös vaihtaa semmoseen missä on itsessään hana, meillä on suihkussa englantilainen sekotin ja sopivan lämpötilan säätämiseen menee aina vähä vettä, hanallisella kahvalla ei ongelmaa ole ja vettä menee sen verran kun tarvii.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #28 : 19.11.2016 kello on 17:36 »
    Mulla kun ei ole koko suihkua, niin on keksittävä jotain...

Varoina on nyt suihkuletku ulos ja imukupilla kiinni. Tosin vain kylmä vesi.
    Toinen vaihtoehto on ollut lista Suomen uimahalleista. Muista maista ei tietoa.
    http://www.ukty.fi/linkit/suomen-uimahallit-ja-kylpylat/

Minulla on jäänyt nykyään uimahallit käyttämättä. Lähinnä siksi, kun pummit käy siellä nykyään sossun kortilla. Toinen hyvä on venäläiset, jotka ei tiedä uimahalli käytäntöä.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:13
    « Vastaus #29 : 19.11.2016 kello on 17:43 »
    Minulla on jäänyt nykyään uimahallit käyttämättä. Lähinnä siksi, kun pummit käy siellä nykyään sossun kortilla. Toinen hyvä on venäläiset, jotka ei tiedä uimahalli käytäntöä.
    Sellaista varmaan esiintyy...

Itse käyn pienessä hallissa kerta viikossa kuntoilun vuoksi. Hyvin rauhallista on. Vakiasiakkaat on toki eläkeläisiä, mutta varsin mukavia, kun on jo tulleet tutuiksi.
    Uimahalli on tietty vain yksi vaihtoehto. Kämppärillä voi välillä poiketa ja joskus oikein kylpylässäkin. Kesällä järvivesi tuntuu myös pehmeältä.
    Kyllä silti suunnittelen ensi kesäksi auton perälle lämmintä ulkosuihkua varoiksi.