Tekniikkakeskustelut > Truma

C603, vika, ominaisuus, tehottomuus vai käyttövirhe

<< < (4/8) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Toukolanttu - 27.11.2016     kello on 17:44 ---Minulla säätimen kuvan perusteella se "vähän uudempi versio".
Käyttäytyi vähän samalla tavalla. Viaksi osoittautui Truman kyljessä olevan piirikortin pikkuiset Abiko-liittimet.
Huoneanturin siis, olivat tärinästä vissiin menneet väljiksi.
Kun Truma oli pysäyksissä ja vähän heilutteli noita liittimiä, se lähti käyntiin.
Tai kun otti kokonaan liittimet irti, niin lähti käyntiin ja kävi just noin jonkun minuutin, pysähtyi
muutamaksi minuutiksi ja taas käyntiin jne.
Abikoliittimien varovainen puristus tiukoiksi auttoi  :D

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä.jotta toimii Thumb

mjo33400:
^^ Jos kysyjän lämmittimessä olisi ylläoleva vika niin silloinhan lämmitin lämmittäisi liikaa eikä liian vähän.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 27.11.2016     kello on 17:52 ---^ Jos kysyjän lämmittimessä olisi ylläoleva vika niin silloinhan lämmitin lämmittäisi liikaa eikä liian vähän.

--- Lainaus päättyy ---
Sorgen >:(

porakone:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 27.11.2016     kello on 13:54 ---Kannaisiko kuitenkin ensin tutkituttaa osaavalla huollolla ennen omiin ja nettiarvuutteluihin perustuviin itse tehtyihin osavaihtoihin.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kyl mulla on ollu tapana ropata ja ruuvata tuntitolkulla ja ostella repullinen osia, ja sen jälkeen olen sitten joko ostanut uuden tai antanut olla risana. Jo ennen intternetin kulta-aikaa. Vaikka usein on mennyt epäonnistumisen puolelle niin monenlaiset vehkeet on tulleet kuitenkin tutuiksi.

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 27.11.2016     kello on 13:57 ---Oletko koskaan ottanut lämmittimen pyöreää kantta irti ja tarkistanut ripojen tukkoisuuden?
--- Lainaus päättyy ---

En ollut, nyt olen. Ei ollut rivoissa näkyvää tukkoisuutta.

--- Lainaus käyttäjältä: Toukolanttu - 27.11.2016     kello on 17:44 ---Viaksi osoittautui Truman kyljessä olevan piirikortin pikkuiset Abiko-liittimet.
Huoneanturin siis, olivat tärinästä vissiin menneet väljiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Puhtaanko tässä nyt siitä isosta muovilootasta joka on kupeessa? Siihen en perehtynyt, mutta siellä takana (no, mun asennuksessa takana, mutta samassa suunnassa missä puhallin on) alhaalla oli joku purnukka johon meni ehkä viisinapainen liitin niin se oli kyllä epäilyttävän löysä. Jäi vaan remonttiaika vähän kesken niin en kerennyt tuohon perehtymään. Toukolantun vikakuvaus kuitenkin kuulostaa nyt jo aika lupaavalta.

mjo33400:
Kyllä puhutaan, eli etätunnistimen liittimet 2,8mm abikot.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View