|
Minulla oli Matkaajassa muutoin sama mutta etäohjaajana Tuta s30 ja releen komentajana Nokian 5,8 v kännykkä laturi.
Viimeksi kun ostin TK203:sia niin maksoivat 38 €. Minulla on pari hyllyssä kun ne jotka niitä halusivat eivät sitten ottaneetkaan.
Vaatiiko nuo purkit oman sim kortin vai miten tuollaiset yleensä toimii?
Vaatiiko nuo purkit oman sim kortin vai miten tuollaiset yleensä toimii? Tuta s30 laitetaan oma sim. Oma on nyt käytössä toisessa vaunussa ja lämmitys järjestelmässä. Korttina on ollut koko ajan Saunalahden prepaid. Tuta s30 laitetaan oma sim. Oma on nyt käytössä toisessa vaunussa ja lämmitys järjestelmässä. Korttina on ollut koko ajan Saunalahden prepaid.Mitä se kestää pakkasta? Mitä se kestää pakkasta? Tuohon en osaa vastata muuta kuin sen, että aina se on pelittänyt. Kylmin keli on ollut jotain -25 pakkasta jolloin olen komentanut sitä kännykällä. Tuohon en osaa vastata muuta kuin sen, että aina se on pelittänyt. Kylmin keli on ollut jotain -25 pakkasta jolloin olen komentanut sitä kännykällä.Riittää,mulle kiitos! Vaatiiko nuo purkit oman sim kortin vai miten tuollaiset yleensä toimii? Kyllä vaatii ja repaid on hyvä. Saunalahden NORPPA latausliittymä parempi kuin kioski prepaid. Siinä latausväli 2v ja numero on sinun, kortin vaihtuessa kadotessa pysyy. Ei kuukausimaksuja.
https://elisa.fi/kauppa/?_escaped_fragment_=/puheliittymat/latausliittymat/Saunalahti-Norppa-(Lataus) Viimeksi kun ostin TK203:sia niin maksoivat 38 €. Minulla on pari hyllyssä kun ne jotka niitä halusivat eivät sitten ottaneetkaan. Minä voisin ostaa! Onko siinnä mukana antennit ja rele? Minä voisin ostaa! Onko siinnä mukana antennit ja rele? Täydellinen avaamaton paketti jossa on kaikki. Täydellinen avaamaton paketti jossa on kaikki. Jos niitä on jonoksi asti niin voin ottaa kans yhden satsin. En nyt varsinaisesti näe tarvetta tuollaiselle mutta Sulo Vilen kun halvalla saa ![]() |