Miten tuo käytännössä sujuu?. Minä soitan kortissa olevaan numeroon, rengasrikko.. .......
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Miten tuo käytännössä sujuu?. Minä soitan kortissa olevaan numeroon, rengasrikko.. .......
Olipa ongelmatapaus mikä tahansa soitat kortissa olevaan numeroon. Sieltä kysyvät jäsennumerosi, ongelmat ja sijaintipaikan. Kannattaa painottaa kuntaa/kaupunkia missä olet. Katuosoitteita on samoja eri paikoissa. AL ilmoittaa lähimmälle hinausyrittäjälle yhteystietosi. Kohta hinurikuski soittaa ja kyselee ongelman ja sijainnin. Samalla alustava suunnitelma toimenpiteistä. Hieman odottelua ja hinurikuskin kanssa lopullinen toimintasuunnitelma . Jos vika korjattavissa tienpäällä, se tehdään. Tai hinataan muualle korjattavaksi. Tai lähimmälle (merkki) korjaamolle. Taksi, hotelli yms palveluista en osaa sanoa kun en ole käyttänyt.
Pari esimerkkiä: Matkailuautosta räjähti takarengas moottoritiellä. Kuski päätti ottaa auton lavalle ja vaihtoi (vara)renkaan hinausyhtiön pihalla. Harrasteautosta kivi syyläriin. Hinuri ottaa auton kyytiin. Halusin auton kotipihalle. AL maksoi matkan mikä olisi ollut merkkiliikkeeseen. Itse loput laskulla ja sain auton kotipihalle. Olin Vaimon museoanglialla liikenteessä. Tankkauksen jälkeen se taisi kastella tulpat eikä käynnistynyt vaikka kuinka yritti, odotti ja yritti uudelleen. Soitin karavaanarien tiepalveluun (autoliiton palvelu mutta ihan vastaavatkin luuriin karsvaanarien tiepalvelu. Kohta tuli hinausautosetä viemään Angliaa Fordin merkkihuoltoon mutta pyysin että jos kokeiltaisiin vielä hänen apuvirralla. Käynnistyihän se.
Hinuri kuski sanoi että tämä käy hälle, saman rahan saa hinaako vai antaako apuvirtaa. Sent from my iPad using Tapatalk Pro Minulla on alla olevan linkin mukainen maantiepalvelu. Hinta lienee kohdallaan? 23€ / vuosi. Sopimuksessa lukee," yksi puhelinsoitto ja sinun huolet ovat meidän huolia." Kiire abi kogu Euroopas 24h/ 7 ( Nopea apu koko Euroopassa 24 / 7 ) Üks number Eestist ja mujalt Euroopast helistades +372 675 0535 ( Yksi numero Eestissä ja muualla Euroopassa soittaessa +372 675 0535 http://www.autoekspert.ee/Uudised/maanteeabi Ps. Ai'emmin katselin netistä AL:n palvelua, mutta koska asun Virossa, en saa kyseistä palvelua. Sivuja: [1] Siirry ylös
|