rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kabe, laadun mittari?  (Luettu 16558 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:23.05.2024 kello on 11:02
  • Savo
Vs: Kabe, laadun mittari?
« Vastaus #30 : 4.11.2016 kello on 19:08 »
Mulla on Kabe ja olen ollut tyytyväinen... Narisee se lattia mullakin mutta kokonaisuus on ollut meille toimiva.

  • Vieras
  • Vs: Kabe, laadun mittari?
    « Vastaus #31 : 4.11.2016 kello on 22:05 »
    Kabe Ametist 2006 vuosimalli ei narissu lattia.Taitaa olla vuosimallista riippuva.Muistelin että alueella oli Kabe Onyx vm.2013 niin alkoi melkein heti narista lattia ja ison jääkaaben oven paneeli irtosi yläpäästä.Takuu toki korjasi keväällä nämä jollain lailla.En muista miten.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:56
    • Autossa on pyörät
    Vs: Kabe, laadun mittari?
    « Vastaus #32 : 4.11.2016 kello on 22:16 »
    Kabe Ametist 2006 vuosimalli ei narissu lattia.Taitaa olla vuosimallista riippuva.Muistelin että alueella oli Kabe Onyx vm.2013 niin alkoi melkein heti narista lattia ja ison jääkaaben oven paneeli irtosi yläpäästä.Takuu toki korjasi keväällä nämä jollain lailla.En muista miten.
    Tais Iso-Juuso mainita jo ett taso laskee uudemmissa

  • Vieras
  • Vs: Kabe, laadun mittari?
    « Vastaus #33 : 4.11.2016 kello on 22:39 »
    Tais Iso-Juuso mainita jo ett taso laskee uudemmissa
    No en koko ketjua ole lukenut mutta muistin vanhasta muistista Juuson koettelemukset.
    Mutta koska mies on iso niin egokin kestää kertoa huonot puolet ja siltikin ostaa samaa tuotetta eli jokin puhuttelee ostajaa.. :D
    Kun moni tuosta narinasta mainitsee julkisesti ja itsekin henkilökohtaisesti kävelin narisevalla lattialla niin onhan se harmittavaa maksaa vaunusta liki/yli 50 tonttu€ ja tuntuu että saat narisevan tilalle.. Thumbd

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:13
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Kabe, laadun mittari?
    « Vastaus #34 : 4.11.2016 kello on 22:51 »
    Matkaajassani kun oli siihen tyypillinen notkuva lattia, niin korjattavahan se oli. Ei se ketään muuta häirinnyt, liekkö edes huomanneet koko vikaa mutta mua se vaivasi hirveesti, aina kun astu jääkaapille tuntu kuin olisi kävellyt suolla. Aattelin vaan että huomaakos tuon narinan kabessa vieraat vai kuunteeko oma korva sitä aina vaan?

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:23.05.2024 kello on 11:02
    • Savo
    Vs: Kabe, laadun mittari?
    « Vastaus #35 : 5.11.2016 kello on 00:27 »
    Mulla on Kabe ja olen ollut tyytyväinen... Narisee se lattia mullakin mutta kokonaisuus on ollut meille toimiva.
    No nyt kun tuossa ramppaan edes taks niin en saa narisemaan millään.. mutta lämmintä piisaa..

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
    Vs: Kabe, laadun mittari?
    « Vastaus #36 : 5.11.2016 kello on 16:59 »
    No en koko ketjua ole lukenut mutta muistin vanhasta muistista Juuson koettelemukset.
    Mutta koska mies on iso niin egokin kestää kertoa huonot puolet ja siltikin ostaa samaa tuotetta eli jokin puhuttelee ostajaa.. :D
    Kun moni tuosta narinasta mainitsee julkisesti ja itsekin henkilökohtaisesti kävelin narisevalla lattialla niin onhan se harmittavaa maksaa vaunusta liki/yli 50 tonttu€ ja tuntuu että saat narisevan tilalle.. Thumbd

    Jep. On selvä, että se lattiavaneri pehmenee ajan saatossa, onhan sen rasitus kuitenkin kova. Joissain oikein vanhoissa vaunuissa kun olen käynyt, se lattia tuntuu lähinnä pehmeältä sieneltä, kun se puntavanerin rakenne on aikojen saatossa kokonaan pettänyt.

    Mutta ne ovat olleet vuosia tai jopa vuosikymmeniä vanhoja vaunuja.

    Kabe tekee nähdäkseni nyt vaunuja, joissa tuo lattia alkaa hajota jo vajaan vuoden ikäisissä vaunuissa. Lähetin muuten asiasta Kabellekin suoraan sähköpostia, saamatta vastausta. Mulla on tässä nykyisessä tosiaan lisävaneri lattiamaton alla, joka toivottavasti lisää lattian elinikää.

    En osaa sanoa onko kitisevästä lattiasta haittaa muuta kuin se ääni, ja se että se pintavaneri nousee hieman kuprulle (teillä joilla kabeissa lattia kitisee, kokeilkaapa pitkällä vatupassilla - mulla edellisessä oli lattia puolitoista senttiä koholla keskeltä) ja sen myötä lattia mahtaa elää melko paljon kun sillä liikkuu -> voi vaikuttaa vanerin ja lattialämmitysputki en elinikään?

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:25.06.2018 kello on 21:37
    Vs: Kabe, laadun mittari?
    « Vastaus #37 : 5.11.2016 kello on 21:57 »
    Minulla Kaben 08 lattia oli kanssa irti kun ostin vuosi sitten nyt ei enää notku kun myyjäliike korjasi lattian jotenkin en saanut tarkkaa tietoa mitä olivat tehneet

  • Vieras
  • Vs: Kabe, laadun mittari?
    « Vastaus #38 : 12.07.2017 kello on 21:48 »
    Onko tosiaan näin että nuo kaben lattiat ei tahdo kestää? Kävin tälläviikolla katsomassa kahta eri kabea. Sillälailla puoli tosissaan että jos oikein syttyy ostokuume niin vois vaikka ostaakkin. Toinen oli -05 lattia nitisi jonkunverran ja sitten toinen oli 12 malli lattia notkui niin että sen tunti jalanalla ja nitisi. Myyjältä kysyin niin kehui että menee tehtaan piikkiin korjattavaksi kun kerkiää... Samassa vaunussa myös munsilmään katto oli aavistuksen notkolla sekä oven 4 saranasta ylin oli irronnut ja toiseksi ylin irtoamassa. Ei oikein vakuuttanut kyllä