Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunun vaihto. Ei oo heleppoo.

<< < (3/10) > >>

Joko:
Koitas tarjota kauhajoelle vaihdossa tuota hobbyä  botnia caravanille ,sukulais mies kehui pariviikkoa sitten myyneensä sinne 05 mallin 560 hobbyn ja oli hintaan tyytyväinen. Epäilisin että häneltä vois saada järkevän hinnan mikäli vaihdokki rivissä on sinulle sopiva vaunu. Ja ei ole maksettu mainos liikkeen pitäjää en tunne muuten kuin yhden kerran olen käynyt jaloittelemassa tontilla vaunuja katsomassa niin hetki siinä rupateltiin.

Aippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 15.10.2016     kello on 21:10 ---Koitas tarjota kauhajoelle vaihdossa tuota hobbyä  botnia caravanille ,sukulais mies kehui pariviikkoa sitten myyneensä sinne 05 mallin 560 hobbyn ja oli hintaan tyytyväinen. Epäilisin että häneltä vois saada järkevän hinnan mikäli vaihdokki rivissä on sinulle sopiva vaunu. Ja ei ole maksettu mainos liikkeen pitäjää en tunne muuten kuin yhden kerran olen käynyt jaloittelemassa tontilla vaunuja katsomassa niin hetki siinä rupateltiin.

--- Lainaus päättyy ---

Tunnen omistajan vanhemmat ja voin suositella. Äiti myy vaunuja Ulvilassa.

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 15.10.2016     kello on 14:22 ---Vastataan ylhäältä alaspäin  :)

Kokkola on niin kaukana etten sinne saa vaunua raahattua ja vaikka saisinkin vetopelin alle niin ei into kertakaikkiaan riitä.
Saksasta en lähde hakemaan vaunua vaikka kokemusta ulkomailta ostamisesta on runsaastikin. Teen paljon autokauppoja niin isoista kun pienistä kulkuneuvoista. Toinen tilanne olisikin jos minusta olisi oikeaksi karavaanariksi mutta kun olen enemmän wannabe-luokkaa.

Suoraan myynti on todellakin ok  mutta saattaa käydä niin, että toinen vaunu jää äkkiä ostamatta tai siirtyy kauas tulevaisuuteen. Semmoisen ostaminen on meinaan aika hankalaa mistä ei kovin paljoa ymmärrä. Jos uuden karheaa hakee niin mahdollisuudet virheostokseen pienenevät huomattavasti mutta reilun kympin vaunuissa riski ostaa sutta ja sekundaa on aika suuri.
Naurettavat tarjoukset ovat tuhansia halvemmat kuin hintapyynti.

--- Lainaus päättyy ---

Oletko kysynyt Misevalta ottaisiko vaihdossa?? Siellä on ihan fiksu ja asiallinen myyjä ja kalustokin on siistiä nytkin siellä on tuota sinun Hobbyäsi pienempi hobby myynnissä ja monelaista muuta.. Soitappa jos vaikka Mikon kanssa onnistuis?

Esim...

http://www.miseva.fi/myyntituotteet/hobby-495-ufe/

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.10.2016     kello on 13:47 ---Minä myisin keväällä, kun ostokiimaiset alkaa rynniä, sen suoraan, ja hakisin Saksasta isoilta markkinoilta sopivan tilalle.

--- Lainaus päättyy ---

Omat kokemukset tältä keväältä: Toimii! Thumb

JJJ:
Ei myynnin kanssa mitään paniikkia ole. Kohtahan vaunuilukausi on muutenkin ohi. Mä muuten taisin ostaa tuon nykyisen botnia caravanista ja homma pelas hyvin. On vain liian kaukana vaihto-operaation suhteen.
Miseva täytyy tsekata. Sekin oli nettikaravaaniin laitettujen rajauksien mukaan liian pitkällä mutta tuohon voisi vielä joustaa. Tuo pikkuhobby on liian iäkäs vaikka siisti vaunu olisikin.
Jos ei mitään tuu tyrkylle niin keväällä sitten uusi yritys.
Liikkeiden kanssa vekslatessa tuntuu vain liikkeillä olla tavoitteena maksimaalinen voitto ja se tuppaa näkyä asiakkaan kukkarossa hieman liikaakin. Toki yrittäjänä ymmärrän toimintamallin mutta kohtuus se pitäisi olla ahneellakin  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View