Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vaunun vaihto. Ei oo heleppoo.
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 16.10.2016 kello on 10:37 ---Omat kokemukset tältä keväältä: Toimii! Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Joo, huonosti menee syksymmällä vaunut kaupaksi. Ite myin 3 vuotta sitten 3-vuotiasta Hobbyä, ei siitä meinannu päästä eroon elokuussakaan. 10t€ halvemmalla piti myydä mitä uus vastaava vastaavilla varusteilla (Suomen) kaupasta. Ei kelvannu Best-Caravanille (Hyvinkää) kun suoraan tarjosin, ei ees tarjousta antanut. :'( Näkemättä: "ei kiinnosta". Kaippa heillä oli piha turvoksissa käytettyä Hoppyä, oli yks samanlainenkin 9000€ kalliimmalla (tosin Aldella, mut mulla oli ilmastointi).
Eli alkukesästä (ennen suviseuroja) ilmoa niin lähtee jos hinta linjassa.
jus66si:
Eikö kannattaisi tänne saitille tehdä myytäviin ilmoitus ja laittaa muutamia kuvia. Täälläkin kun kuitenkin käy paljon lukijoita ja "puskaratio" toimii. Joillekin kun tuo nettikaravaanin kahlaaminenkin voi olla "neulan heinäsuovasta" hakemista. Täällähän etuna on se, että myyjän kanssa pääsee helposti juttusille rekisteröitymällä ja siitä on sitten jo lyhkänen askel karavaanariksi. :)
Joko:
Tuostahan on jo myynti-ilmoitus täällä. Myyntiä voisi vauhdittaa paremmat kuvat vaunun ongelmapaikoista kosteusmittarin kera. Noita liikkeiden tekemiä kosteusmittauksia kun olen nähnyt niin en niille kovin suurta arvoa anna...
Soita sinne botnia caravanille, uskoisin että sieltä saa hyvän kaupan varsinkin jos olet vaunusi sieltä ostanutkin. Hänellä kulurakenne toiminnassa täysin erilainen kuin isoilla talolla. Vieraita ei ole töissä eikä ole lasipalatsia eikä uutta 100ke sprintteriä nurkka-ajossa.
Eikä pidä ymmärtää väärin, onhan ne lasipalatsi liikkeet hienoja mutta käytetyn ostajan tuotteet seisoo kuitenkin pihalla niin eipä ne palatsit paljoa lämmitä. Asiakkaat ne kuitenkin maksaa.
Haapaniemen Paroni:
Mun on valitettavasti luetettava Jyväs Caravan mittaus tuloksiin kosteuden suhteen. Vielä neljä vuotta.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 18.10.2016 kello on 15:46 ---Mun on valitettavasti luetettava Jyväs Caravan mittaus tuloksiin kosteuden suhteen. Vielä neljä vuotta.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se tyhjää parempi sekin, saa jotain viitteitä onko kosteutta vai ei. Nuo mittaukset tehdään niin äkkiä että millään ei jokavaunun erilaisiin ongelmakohtiin ehdi kiinnittää huomiota.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta